Odd Molly - för oss inbitna del 2
fru vanheden skrev 2009-09-14 19:52:03 följande:
Så....Nu har Nelly ringt mej (de ringde väl kanske strax innan fem idag) Klart de ringer när de skäller på dem från Odd Molly De ville höra mina version och de fick dem... Om alla mina tre blusar som var i fel färg och alla mina jobbiga rundor med barnen till posten och att de inte svarar mej på kundtjänst! Jag ville ju behålla den sista blusen som var fel för att slippa gå till posten en tredje gång men de kunde inte dra av mina 300:- som jag fick som kompensation utan enligt dem så var jag tvungen att skicka tillbaka denna också för att sen beställa samma igen (då nu den som jag skulle haft hade tagit slut) Men idag blev jag orolig eftersom Nelly inte svarade mej och jag ville inte hamna i den situationen att jag var tvungen att behålla fel blus för fullpris om jag behöll den så jag bestämde mej för att skicka tillbaka den och så beställde jag firstlady cardigan i rose för 300:- rabatt istället. Men nu när Nelly ringde så sa hon att de hade min makeout blouse i chocolate om jag fortfarande var intresserad..(undrar var den kom ifrån?) Jo, det var jag väl men nu hade jag ju beställt firstladyn... Men då fick jag 300:- rabatt på makeouten också lovade hon.. Hon skulle också maila mej om detta men det har hon inte gjort.. Så ännu känns ingen affär säker... Jag är väldigt imponerad på OM som har svarat snabbt på mina mail och till och med ringt upp mej och även ringt till Nelly för att vilja lösa detta.. Om Nelly inte sköter detta bra så får de säkert inte sälja OM-kläder.. så det blev 1700:- för mej att betala för dessa två plagg istället för 2300:- Om de nu skickar rätt Jag som ville köpa mej en taradiddle i powder... Usch vad jag vill vinna på våra triss som vi ska skrapa ikväll //Kram på er som har orkat lyssna på allt mitt gnällSuperbra att OM lyssnar på sina kunder , så inte återförsäljarna får chansen att svärta ner märket.
Hoppas din affär slutar bra till slut!