• Kajsan

Odd Molly - för oss inbitna del 2

fru vanheden skrev 2009-09-14 19:52:03 följande:
    Så....Nu har Nelly ringt mej (de ringde väl kanske strax innan fem idag) Klart de ringer när de skäller på dem från Odd Molly De ville höra mina version och de fick dem... Om alla mina tre blusar som var i fel färg och alla mina jobbiga rundor med barnen till posten och att de inte svarar mej på kundtjänst! Jag ville ju behålla den sista blusen som var fel för att slippa gå till posten en tredje gång men de kunde inte dra av mina 300:- som jag fick som kompensation utan enligt dem så var jag tvungen att skicka tillbaka denna också för att sen beställa samma igen (då nu den som jag skulle haft hade tagit slut) Men idag blev jag orolig eftersom Nelly inte svarade mej och jag ville inte hamna i den situationen att jag var tvungen att behålla fel blus för fullpris om jag behöll den så jag bestämde mej för att skicka tillbaka den och så beställde jag firstlady cardigan i rose för 300:- rabatt istället. Men nu när Nelly ringde så sa hon att de hade min makeout blouse i chocolate om jag fortfarande var intresserad..(undrar var den kom ifrån?) Jo, det var jag väl men nu hade jag ju beställt firstladyn... Men då fick jag 300:- rabatt på makeouten också lovade hon.. Hon skulle också maila mej om detta men det har hon inte gjort.. Så ännu känns ingen affär säker... Jag är väldigt imponerad på OM som har svarat snabbt på mina mail och till och med ringt upp mej och även ringt till Nelly för att vilja lösa detta.. Om Nelly inte sköter detta bra så får de säkert inte sälja OM-kläder.. så det blev 1700:- för mej att betala för dessa två plagg istället för 2300:- Om de nu skickar rätt Jag som ville köpa mej en taradiddle i powder... Usch vad jag vill vinna på våra triss som vi ska skrapa ikväll //Kram på er som har orkat lyssna på allt mitt gnäll
    Jättebra! Ja det händer saker när OM själva ringer butiken, det var ju samma sak med CD...Helt plötsligt började hon svara på mejl.
    Superbra att OM lyssnar på sina kunder , så inte återförsäljarna får chansen att svärta ner märket.
    Hoppas din affär slutar bra till slut!
    Jo just det!
  • Kajsan

Min man gav ju mig en Berrydress i somras, så jag lever på det ett tag

Jo just det!
  • Kajsan
    Kajsan skrev 2009-09-14 20:31:00 följande:
    Min man gav ju mig en Berrydress i somras, så jag lever på det ett tag
    Och det är just därför jag hedrar honom genom att visa hans rumpa här
    Jo just det!
  • Kajsan
    Puffig Pingla skrev 2009-09-14 20:42:01 följande:
    Gillar verkligen din bild med klänningen i bildtråden. Du ser så liten och rar ut i klänningen. Fotot ser ut som det är taget av någon som står på en pall.
    Liten och rar är jag inte i min strl 4, men mannen är 195 lång, så det är som att han står på pall nästan
    Jo just det!
  • Kajsan
    alias skrev 2009-09-15 06:28:44 följande:
    www.tradera.com/-NY-ODD-MOLLY-506-Tenfold-dark-pink-st-4-auktion_9 8713244 Provar igen, det är iallafall auktion 98713244.
    Kopia ?
    Jo just det!
  • Kajsan
    alias skrev 2009-09-15 06:28:44 följande:
    www.tradera.com/-NY-ODD-MOLLY-506-Tenfold-dark-pink-st-4-auktion_9 8713244 Provar igen, det är iallafall auktion 98713244.
    Haha, solklart Jag mejlade henne och kläderna kommer från hennes kontakt i tyskland, så hon har inga bilder på nåt
    Jo just det!
  • Kajsan

Överaskning! Har fått mig en 738 jacka i powder.
    Men nä, den är ju snygg och perfekt i storlek, men jag tycker den ser rätt billig ut...Och min rumpa ser gigantisk ut i den {#lang_emotions_embarassed} men det är den ju, så varför hymla om det liksom
    Funderar på om den ska behållas eller inte...

Jo just det!
  • Kajsan
    trollslända skrev 2009-09-18 08:02:11 följande:
    Frusna flickan skrev 2009-09-17 22:36:52 följande: Ni ska få se att dessa "bortplockade" plagg kommer att dyka upp på blocket och tradera utan att för den skull vara kopior.....
    Ja nu vet man ju vad de kommer sälja på utförsäljningen i höst ( vilket jag förutsätter att det blir i år igen).
    Jo just det!
  • Kajsan
    trollslända skrev 2009-09-18 08:07:01 följande:
    Där var du snabbare än jag var.
    Jag är väldigt väldigt snabb av mig, det är mitt signum liksom
    Jo just det!
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2