Inlägg från: fru vanheden |Visa alla inlägg
  • fru vanheden

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Stargirl skrev 2009-08-30 19:56:02 följande:
    Tradera? Det ska komma en ny jeanskjol i höst någongång. Så håll ögonen öppna.
    Åh, tack så mycket!
    Va spännande
    dsmammor rules
  • fru vanheden
    TineK skrev 2009-08-31 13:38:33 följande:
    Är det någon mer som via Tradera har blivit kontaktad av en man för att köpa OM billigt? Vad är det för en skumnisse?
    Ja, jag fick ett mail från en som mailade mej via mina auktioner.
    Han hade OM, peak, goose m.m. som han sålde till bra pris skrev han..
    Jag har inte svarat och vet inte riktigt vad jag ska göra med mailet...
    Ville inte att han skulle veta att det var jag som hade skvallrat på tradera men om han har skickat till fler så är det nog ingen fara...
    Det måste väl vara från samma person va?
    dsmammor rules
  • fru vanheden
    pepparkakan skrev 2009-08-31 13:37:48 följande:
    Jag är KÄR! fick precis hem Gallery long skirt, röd. Sitter som en smäck. Vackraste OM plagget hitills, nja det var kanske inte riktigt sant.helt otippat hittade jag jeanskjolen med stort J i en butik jag aldrig annars går in i. fanns i skylten. Oj oj oj vad jag blir fin. Nu får jag sälja mer så jag kan köpa stövlarna jag suktar efter, när CSN tar alla mina pengar.
    Åh, vad jag blev avis!!!
    Vill också ha jeanskjolen
    Här har vi bara en butik som har Odd Molly och de har ett väldigt litet sortiment..
    När jag var där sist frågade jag om de inte hade Spoiler tank linnet men de visste inte vad det var och visade mej bomullslinne i stället
    dsmammor rules
  • fru vanheden

Åh vad jag är sur nu..
    Hittade en makeout blus i chocolate hos sid and sally och beställde en den 27..
    När jag loggade in på sidan tidigare idag så såg jag att den fortfarande inte var packad..När jag tittade på de blusarna som de hade kvar i den färgen fanns det bara i storlek 0 kvar så jag var lite orolig och hoppades då att jag hade fått den sista men jag mailade till dem ändå och frågade hur det gick med min beställning.
    Fick ett svar ganska snabbt att hon bara inte hade varit på kontoret i fredags och hade inte hunnit knappa in det i datorn men att mitt paket hade gått iväg och att jag skulle ha det senast på onsdag.
    Nu fick jag ett mail om att min ordet var annulerad för att de inte kunde hitta den hos dem!
    Hur f*n går det ihop att först var den skickad och nu hittar de inte den och blusen är slut??
    Fy så sur jag är nu
    Någon annan som vet var jag kan hitta den blusen i storlek 2????
    Då blir jag jätteglad..
    //Mia

dsmammor rules
  • fru vanheden
    gambia90 skrev 2009-08-31 19:34:23 följande:
    Det verkar som Binas bild på jackan är bomullsjackan dvs 3000kr och inte nylonjackan som finns hos ajabaja för 2000kr;(
    Men den för 3000:- är ju den som jag fastnade för..
    Kommer den att komma i år och i så fall när?
    Någon som vet?
    dsmammor rules
  • fru vanheden
    Morty skrev 2009-08-31 20:35:16 följande:
    nu vet jag inte var du bor men Åhléns City i Malmö hade makout blusen i söndags iaf.
    Tack men det är lite långt, 12 mil
    ska aldrig mer beställa från sid & sally...
    Stayhard och tintinstyle fungerar jättebra..
    Jag hittade den på marengs...Någon som har beställt från dem?
    dsmammor rules
  • fru vanheden

Är det någon som vet om det bara är ajabajakids som får in denna jacka 112 eller är det fler??

dsmammor rules
  • fru vanheden
    fru vanheden skrev 2009-08-31 21:43:27 följande:
    Är det någon som vet om det bara är ajabajakids som får in denna jacka 112 eller är det fler??
    Strunta i mej jag hittade den på countrydreams också
    dsmammor rules
  • fru vanheden

Åh, nu hittade jag makeout blusen i chocolate hos Nelly sista stället som jag kollade på
    (beställde ju den förra veckan på sid & Sally och fick ett privat mail om ursäkt men nu var den skickad och senare igen om att den inte fanns längre hos dem?!)

Så nu håller jag tummarna att den inte är slut där också!

Och så beställde jag jackan som släpptes igår #112 i powder, ska bli spännande att se hur den sitter..
    Och idag tror jag att min angora mix long cardigan 528 i rose kommer med posten!!!
    Då ska jag sitta i uterummet hela kvällen med den på mej bara för att jag ska

dsmammor rules
  • fru vanheden
    ccamilla skrev 2009-09-01 10:06:49 följande:
    Mamma till N o N skrev 2009-09-01 09:52:53 följande: Tack söta du! Jag gör nog en polisanmälan då och har nu varit i kontakt med Tradera som inte ville lämna ut varför kontot var avstängt! Känner mig bara så blåst och lurad!!! Namnen på denna auktion är ett kvinnonamn och en man som avsändare. I första kontakten var det undertecknat i mailet med mannens namn och kvinnans namn och därefter körde mannen bara sitt namn. Den avsändare som står angiven är ett kvinnonamn och jag tror att det är någon som kapat hennes adress... Tröstade mig med en nylon Parker coat i Powder hos ajabaja som plåster på såren .-D
    Blev också lurad på en trasig Odd Molly livealot på tradera så jag gjorde precis som du...Unnande mej en likadan jacka som dej också i powder
    då känns det mkt bättre igen
    dsmammor rules
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2