Odd Molly - för oss inbitna del 2
Va spännande

Åh vad jag är sur nu..
Hittade en makeout blus i chocolate hos sid and sally och beställde en den 27..
När jag loggade in på sidan tidigare idag så såg jag att den fortfarande inte var packad..När jag tittade på de blusarna som de hade kvar i den färgen fanns det bara i storlek 0 kvar så jag var lite orolig och hoppades då att jag hade fått den sista men jag mailade till dem ändå och frågade hur det gick med min beställning.
Fick ett svar ganska snabbt att hon bara inte hade varit på kontoret i fredags och hade inte hunnit knappa in det i datorn men att mitt paket hade gått iväg och att jag skulle ha det senast på onsdag.
Nu fick jag ett mail om att min ordet var annulerad för att de inte kunde hitta den hos dem!
Hur f*n går det ihop att först var den skickad och nu hittar de inte den och blusen är slut??
Fy så sur jag är nu
Någon annan som vet var jag kan hitta den blusen i storlek 2????
Då blir jag jätteglad..
//Mia
Är det någon som vet om det bara är ajabajakids som får in denna jacka 112 eller är det fler??
Åh, nu hittade jag makeout blusen i chocolate hos Nelly sista stället som jag kollade på
(beställde ju den förra veckan på sid & Sally och fick ett privat mail om ursäkt men nu var den skickad och senare igen om att den inte fanns längre hos dem?!)
Så nu håller jag tummarna att den inte är slut där också!
Och så beställde jag jackan som släpptes igår #112 i powder, ska bli spännande att se hur den sitter..
Och idag tror jag att min angora mix long cardigan 528 i rose kommer med posten!!!
Då ska jag sitta i uterummet hela kvällen med den på mej bara för att jag ska