Inlägg från: freemind |Visa alla inlägg
  • freemind

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Tips!
    (För alla i närheten av Göteborg)

it.at.on Sport i Torslanda ( G:a Flygplatsvägen 26) fyller 4 år och har 20% på alla varor idag och imorgon.
    Butiken har det största Odd Molly-sortimentet jag sett i en butik i hela Västsverige.
    Jag kom därifrån med tre plagg, trots stundande Mollyhelg i Stockholm.
    Jag ÄR en sucker för rabatter

• freemind
    freemind skrev 2009-09-24 15:28:40 följande:
    Tips!(För alla i närheten av Göteborg)it.at.on Sport i Torslanda ( G:a Flygplatsvägen 26) fyller 4 år och har 20% på alla varor idag och imorgon.Butiken har det största Odd Molly-sortimentet jag sett i en butik i hela Västsverige.Jag kom därifrån med tre plagg, trots stundande Mollyhelg i Stockholm.Jag ÄR en sucker för rabatter
    INTE min butik!
    Bara mycket nöjd kund
  • freemind

Frusna flickan skrev 2009-09-24 18:58:02 följande:

Åh tack vad bra!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag ska åka dit imorgon då! Vill ha en till check me andress. *älskar den............. Trots trånga ärmar och lite stor i halsen, så skön och får mina barn att se så smala ut! Såg du om de hade den i rose och grey? Jag vill även ha en blus/tunika till då jag sålde två precis. Varför liksom? Är ju sugen på en hearted i chalk. Fanns det?Dock är det ingen hit att ha "check me andress" en blåsig dag som denna. Jag gjorde mer än en Marilyn idag.
    Jo det fanns check me andress... fast jag är inte säker på vilken färg det var eftersom jag inte var ute efter just den.
    Jag köpte hearted i chalk. Det fanns några stycken.
  • freemind
    Tabby skrev 2009-09-24 21:36:18 följande:
    Freemind; såg du om de hade kvar taradiddle dree dress i rött kvar?
    Ja de fanns två stycken...men jag kollade tyvärr inte vilka storlekar det var på dem.
  • freemind

Frusna flickan skrev 2009-09-25 08:20:29 följande:

Men herregud hur skrev jag.......... den får min BEN att se smala ut. Inte mina barn... Sorry för detta fatala misstag.
    Hihihi
    Det var verkligen jättekul Jag skrattade hela kvällen igår åt att du klär dig så att dina BARN ska se smala ut.
  • freemind

Frusna flickan skrev 2009-09-25 18:19:05 följande:

Och oj vad farligt det blev att besöka in.at.on sport idag. Jag handlade för 7000 kr men då var det inte bara till mig. Jag köpte en lovely knit i Cherry som verkligen är finare på riktigt än på bild tycker jag. Härligt röd och inte så mycket åt lila som 327:an i cherry som jag ej passar i. Jag tänkte att nu åker almost black-kniten ut på T men nu när jag är hemma kan jag ej bestämma mig. Jag är finast i cherryn och den är så ljuvlig i färgen men almost blacken passar ju till allt och är också sååå snygg. Jag kan ej behålla båda känner jag. SÅ, det slutade med att jag la ut cherryn men det kommer jag förmodligen ångra. La högt utpris så kanske den inte blir såld Så då måste jag ju behålla båda (Obs! absolut ej meningen att detta ska vara reklam)Köpte även en jacka, 738a i chocolate trots allt så nu åker förra årets i bomull ut också. Jag gillar materialet bättre än förra årets nylon. Fick hem mina nya underbart supersköna bruna Rm williams boots igår och de passar super till jackan! (tog 3 dagar från Australien och jag sparade 1400 kr jämfört med NK)Hearted tunic som jag ville ha fanns bara i stl 3 i chalk och den var lite trång över bysten, dvs liten i stl. Jag har nästan aldrig 4 men 4:an i almost black satt urfint. Visst - lite vid nertill men brösten fick plats och den är ju underbar. MEN jag ville ju ha chalk. Ska undvika för mycket svart och det blev även en velour frill dresstunic i almost black... Borde jag tagit hearted ist för den????????????Sedan blev det en rib jersey också och goretex-kängor till kidsen. Åh nu när jag tänker på det vill jag nog ha den där hearted i alla fall och nu är det inte rabatt mer...................... Kanske får jag byta velourdressen imorgon? Men jag tycker att jag behöver klänningar. Hjälp vad göra? Jag kan ju inte vara riktigt frisk?? Vad tycker ni?Förresten fick jag en handkräm också när jag handlade så mycket *glad. Vilken bra butik alltså. Och expediten berättade att hon sålde alla blå 327:or igår till en person. Gissa om de kommer att synas på T snart om de inte redan gör det.
    ÅHHH... vad KUL att du hittade så mycket!
    Visst var det en helt UNDERBAR butik
  • freemind

Frusna flickan skrev 2009-09-25 18:54:05 följande:

Alltså jag menade ovan att det blev ISTÄLLET en velourkläning ist för hearted... Borde jag byta till den? Ni som har klänningen, vad tycker nu. Mannen tyckte inte riktigt om klänningen märkte jag. Han tyckte jag såg ut som en 20-talskvinna...
    Jag köpte ju velourklänningen och hearted :)
    Svårt att råda dig hur du ska göra.
  • freemind

Sara Mia skrev 2009-09-27 21:05:19 följande:

Ja, den iakttagelsen är helt rätt. Dagen och kvällen var fantastiskt kul. Gemenskapen kändes direkt. Själv kom jag hem med en grå/vit pointell me dress och en lovely knit i royal-färg. Pointell me dressen hade jag endast sett i svart då tex. Katinka provade den, men den grå var jag mer sugen på. Hade på känn att den färgen passade mig bättre. När vi kom till OM-butiken så fanns den där i alla tre färger (svart, grå och powder) och när jag provade den var det ingen tvekan. Den skulle följa med mig hem. Jag invigde den redan samma kväll och köpte ett par lila strumpor till. Kjolen på klänningen är ju mörkgrå med lila mönster. Ett par svarta stövletter och en skinnjacka i svart så var kvällens outfit klar.
    Du var SÅ otroligt fin i din nya klänning och Lovely knit
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2