Frusna flickan skrev 2009-09-25 18:19:05 följande:
Och oj vad farligt det blev att besöka in.at.on sport idag. Jag handlade för 7000 kr men då var det inte bara till mig. Jag köpte en lovely knit i Cherry som verkligen är finare på riktigt än på bild tycker jag. Härligt röd och inte så mycket åt lila som 327:an i cherry som jag ej passar i. Jag tänkte att nu åker almost black-kniten ut på T men nu när jag är hemma kan jag ej bestämma mig. Jag är finast i cherryn och den är så ljuvlig i färgen men almost blacken passar ju till allt och är också sååå snygg. Jag kan ej behålla båda känner jag. SÅ, det slutade med att jag la ut cherryn men det kommer jag förmodligen ångra. La högt utpris så kanske den inte blir såld Så då måste jag ju behålla båda (Obs! absolut ej meningen att detta ska vara reklam)Köpte även en jacka, 738a i chocolate trots allt så nu åker förra årets i bomull ut också. Jag gillar materialet bättre än förra årets nylon. Fick hem mina nya underbart supersköna bruna Rm williams boots igår och de passar super till jackan! (tog 3 dagar från Australien och jag sparade 1400 kr jämfört med NK)Hearted tunic som jag ville ha fanns bara i stl 3 i chalk och den var lite trång över bysten, dvs liten i stl. Jag har nästan aldrig 4 men 4:an i almost black satt urfint. Visst - lite vid nertill men brösten fick plats och den är ju underbar. MEN jag ville ju ha chalk. Ska undvika för mycket svart och det blev även en velour frill dresstunic i almost black... Borde jag tagit hearted ist för den????????????Sedan blev det en rib jersey också och goretex-kängor till kidsen. Åh nu när jag tänker på det vill jag nog ha den där hearted i alla fall och nu är det inte rabatt mer...................... Kanske får jag byta velourdressen imorgon? Men jag tycker att jag behöver klänningar. Hjälp vad göra? Jag kan ju inte vara riktigt frisk?? Vad tycker ni?Förresten fick jag en handkräm också när jag handlade så mycket *glad. Vilken bra butik alltså. Och expediten berättade att hon sålde alla blå 327:or igår till en person. Gissa om de kommer att synas på T snart om de inte redan gör det.
ÅHHH... vad KUL att du hittade så mycket!
Visst var det en helt UNDERBAR butik