Inlägg från: freemind |Visa alla inlägg
  • freemind

Odd Molly - för oss inbitna del 2

barn05 skrev 2009-10-19 12:54:46 följande:
    Är det nån som har en Googalong velour dress och vet hur de är i storleken? På bilden ser den ganska rak ut och då kanske inte den passar mig med en mer päron-formad figur
    Jag har den och tycker att den är normal i storleken. Velouren är ju töjbar och passar därför på alla olika sorters kroppar
  • freemind
    bennysson skrev 2009-10-20 08:12:50 följande:
    Hej, jag skulle behöva lite hjälp från er. Hur vet man om en säljare på tradera säljer fejk eller äkta? Budade hem en Lovley knit igår som jag länge velat ha, men har nu surfat runt och set att det förekommer kopior av den. Den är grå med orange knytband.Här kan ni se vad Säljaren har bland annat sålt tidigare:www.tradera.com/MyTradera/Feedback/ViewFeedba...Kan någon hjälpa mig. vågar man chansa? Säljaren säljer iaf kläder i oftast samma storlek. och inte fler av samma plag gpå en gång...hjäälp
    Länken fungerar inte. Skriv in auktionsnumret så ska jag kolla för dig

mollyist.blogspot.com/
  • freemind
    Bina skrev 2009-10-20 12:28:06 följande:
    Toddeloo... jag fann att Juniform har 20% på utvalda stickade plagg idag och i morgon ... dessutom har de fraktfritt Jag klickade
    Vad klickade du?
    Tyckte inte det fanns något roligt som var sänkt
    jaja... jag får väl ta en titt till
  • freemind
    bennysson skrev 2009-10-20 15:02:25 följande:
    okej jag vet inte om man kan söka på den eftersom den är avslutad?men prova att kopiera länken och klistra in i adressraden kanske funkar bättre..www.tradera.com/3-Odd-Molly-Lovely-Knit-233-3...
    Tycker absolut inte att du behöver vara orolig. Hon har sålt plagg i storlek 0 och 1. Inga dubletter. Egentagna kort där golvet eller dörren är det samma varje gång.
    Det har varnats för den gråa med orange knytband. Men jag har en som jag köpt i butik och givetvis finns de äkta också :)
  • freemind
    Tabby skrev 2009-10-20 15:33:08 följande:
    Lite hjälp.Lovely knit i cherry har den cerist band eller rött? Ser att det står olika hos webshopar.Kommer inte ihåg själv när jag såg den live på Åhlens. (Fast då hette färgen wine, inte cherry?)
    Min Cherry från höstens kollektion är inköp hos Juniform och har rött knytband.
  • freemind
    Stargirl skrev 2009-10-22 08:46:03 följande:
    Ska till Barcelooooona på tisdag (i 2 dagar) det är varmt där. Runt 22 grader *jipiii* får ta med mig lite klänningar och ballerinas....weeeeeee
    Härligt!!!!
    Jag längtar tills vi ska till Gran Canaria i slutet på december så att jag får använda lite sommarplagg .-)
  • freemind
    MrsFreckles skrev 2009-10-25 20:55:16 följande:
    Hej OM-girls - ser att det kops och skrivs pa har! Fragade for nagon vecka sedan men fragar igen - ar det nagon som har den har klanningen? Tycker den ar sa sot - ar den fran sommar-09 tro? Och hur ar den i storleken? Har stl 3 i toppar just for bystens skull/samt ar lite bred over brostkorgen och de har bara en i stl 2 (har en velour frill i 2 och den sitter bra) sa underar om den ar en rymlig 2:a...Tack pa forhand! www.stayhard.eu/Product.aspx&...
    Jag har storlek 3, ibland 4 på mina blusar. Så här sitter min missingdress i storlek 3 på mig: 2.bp.blogspot.com/_XEM3oofz7rs/SoKjR7wuDsI/AAAAAAAACRo/SVyK7N52mvQ/s1600-h/DSC01537.JPG

mollyist.blogspot.com/
  • freemind

Sara Mia skrev 2009-10-28 17:18:44 följande:

Jag har inte "hållit mig", men nu ska jag. Klickade hem Pow jacket och Pow skirt från Elinmaria + Juniform. Ojojoj vad kortet "glödde till". Hoppas nu detta blir så klockrent som jag hoppas. Dessa ska bli klassiker i min garderob för en lång tid framöver. Så det så.
    Grattis till bra köp!
    Jag älskar dem
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2