• isako

Odd Molly - för oss inbitna del 2

HardcoreHunny skrev 2009-08-26 22:28:02 följande:
    Frusna flickan skrev 2009-08-26 22:25:56 följande: Tack för ditt snabba svar! Sattsar nog på en makeout i strl 2 & en tank i strl 3, vill att den ska synas samt dölja "mamma-magen" lite...
    haha känner igen det där... *suckar*
    Absolut. Fotar imorgon. Lääängtar såååå efter min finna post imorgon!!
    ♥ Isak 040804 ♥ Miriam 081012 ♥
  • isako
    One skrev 2009-08-26 22:46:35 följande:
    jo, jag har inte försökt klämma mig in någon spoiler som varit för liten, utan har "rätt" storlek, men sömmarna och tyget förstörs ändå. Vågar knapp använda plaggen...
    Nämen!!?? Är det så??
  • isako

Hej tjejer

Mina spoliers kom inte idag tyvärr, men skall komma imorgon.
    Så tyvärr får ni vänta med bilerna tills imorgon
    Kramisar på er

• isako
    Frusna flickan skrev 2009-08-28 08:36:29 följande:
    Ang storlek på spoiler underdress. Jag som har stl 2-3 beställde en 4:a på min spoiler i powder då jag hört att den är så trång, särskilt över bysten. Den satt perfekt! Så ljuvligt fin!!!!!! Och skitsnyggt vid bysten med min c-dkupa. Vet ej om denna info an vara till glädje för någon men i alla fall. Dock stör jag mig lite på längden. Önskar att det vore en tank   Tycker att denna är för lång att han till tunikor/blusar. På skrutteruttan såg det ju jättebra ut men min är en bit längre eftersom det är större storlek. Varför antas man vara motsvarande längre som man är bredare? Fick hem 329 i cherry i stl 2 (passade bra!) och önskar så att den vore blå! De var slut.... Cherryn är underbart fin men kanske inte riktigt min färg. Blått dämpar min "rödflammighet".
    Ohhh  hoooooopas verkligen jag kommer i min 4a då Har ju 80 D (Ibalnd E) o vette tusan om jag kommer i dom då juh
    Dock blir jag glad när de växer på längden Är ju 185 lång, så det är ett måste för mig att kunna ha dem alls
  • isako
    Frusna flickan skrev 2009-08-28 11:34:00 följande:
    Nu finns en ytterst pinsam bild i bildtråden. Ber om ursäkt.. Det är enbart för att hjälpa ej att jag har behov att visa upp min kropp. Som jag för övrigt kämpar hårt med att tycka om. Det går sådär...............
    Tycker du är ursnygg!!  Snygga knän (Låterknas men jag hatar! mina knän) lår, rumpa o boobies! {#lang_emotions_flower}
  • isako
    Sandra G skrev 2009-08-28 18:55:38 följande:
    Lägger Om-butiken på Humlegårdsgatan undan om man ringer och frågar?
    Ja tror jag. Har alltid varit suuupertrevliga när jag ringt o pratat med dem. Men finns en tjej av dem som är snorpig. Kommer inte ihåg vad hon heter.. Får för mig christina?!? Men ring bara om isf
  • isako

Så liter bilder i bt på tank vs underdress..
    Är såååå kluven. Vill ha tanken för att ha under makeout blouse o underdressen för att ha under 327an. Men känns onödigt med 800 kr för att kunna använda till EN outfit.. Kanske blir en tank till o jakt på gamla makeoutblousen i strlk 3... Jag äääälskar fjärliarna!

• isako
    Frusna flickan skrev 2009-08-28 23:38:49 följande:
    Tackar! Avskyr många delar på min kropp. Jag har massor med bristningar efter graviditerna och börjar få brock och elände.. Tur att man kan dölja det hemska med något snyggt. Tack för kanonfina bilder! Jättebra och informativa i st-lsyfte! Mer bröst får ju plats, min sitter lite löst. Och det såg fint ut med bh under. Jag måste också ha bh på mig om jag lämnar hemmet. Det känns obehagligt annars plus att jag vill ha upp dem lite Du är skitmodig, och jättefin! Tycker absolut bäst om tanken kände jag för egen del när jag tittade på dina superbra bilder. Vill köpa en sådan istället. Samtidigt vill jag ju behålla underdressen med. Den är ju så fin som den är och toppen ihop med 327! Urfin färgkombo där. Gillade också både underdressen och tanken med lovely kniten skarpt. Tack igen!
    Tack gumman.
    Bristningar, bröst som hänger söder om ekvatorn, brock och diverse är nog ngt som de flesta av oss drar omkring på.. Men det är bara att inse att det kostar på lite att "baka" våra små mirakel. Och som du säger är det ju bra att det görs sådana här plagg så att man kan dölja sina skavanker med lite lyx
    Bh är ett måste här. Mina fina hallontoppar är long gone haha.
    Tanken är en favorit då det oftast är i den längden jag vill komplettera. Ni vet den eviga kampen med att dra ner tröjan så att inte bristningarna syns osv.. Men underdressen är ju sååå fin till 327an.. Men men.. Får kanske bli på T ngn gång sen. Har inte råd att behålla den bara för att ha under 327an. Skall ju köpa jacka o koftor oxå
    Bina skrev 2009-08-29 08:56:06 följande:
    isako... vilka fina bilder och de sorterar verkligen upp tankarna!
    Tack gumman. haha tycker jag ser allmänt uttråkad ut. Men det bjuder jag på. Var något trött när jag höll på o yrade här hemma
  • isako
    thorn skrev 2009-08-29 00:10:38 följande:
    Fattar inte hälften av snacket här. Kommer ni verkligen ihåg modellnamnet på era Odd Mollysar? Själv lägger jag inte märke till modellnamnet.... Sparar ni tagsen också?
    Ja o ja.. Men på sista ..
    Jag vet faktiskt inte varför?? Men kan inte få mig till att slänga dom??
  • isako
    jojoa75 skrev 2009-08-29 09:54:37 följande:
    Underbara bilder i bt! Kanon att få se olika kombinationer med spoilersen! Du är jättefin
    Tack sötis
    Sara Mia skrev 2009-08-29 10:02:27 följande:
    Isako: Toppenbra bilder i BT. Precis det dilemmat hade jag häromdagen när jag skulle välja vilken spoilermodell jag skulle köpa. Jag valde tank eftersom jag själv är kort och tyckte det blev för mycket som yntes under för min smak.
    Samma här, frågade flera gånger i tråden men ingen verkade ha båda. iaf inte på bild. Tycker bäst om tanken själv. Men underdressen är ju ljuuuvlig till 327an {#lang_emotions_heart}
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2