Duntoffla skrev 2009-08-29 16:01:12 följande:
Kul när man hittar något bra att matcha med. Vad gillar du Check me Tunic förresten?
I löööve it! Min absoluta favorit tror jag. enormt figursmickrande tycker jag. Själv då+ du hade väll oxå en?
fru vanheden skrev 2009-08-29 16:44:12 följande:
Det stod att den var i nyskick förutom en liten lagning som knappt syntes..Men jag hittade två hål i den.Jag har massor av positiva omdömen så jag är helt seriös men säljaren ville inte ge mig pengar förrän jag hade skickat tillbaka den.Jag mailade till och med bilder på hålen. Och säljaren ville också att jag skulle ensam stå för bägge frakterna men det tyckte jag var fel.Jag hade ju inte ångrat köpet utan beskrivningen stämde ju inte..Jag vill inte betala 1000:- för en trasig blus liksom.Men då tyckte säljaren att jag var otrevlig och vägrade återköp som hon kallade jag.Jag skrev då att om jag inte får mina pengar så går jag till polisen men kan man det egentligen? Sen har jag
iaf inte fått något svar från henne..
Tycker att du skickar, men som rek. Då är du ju säker på att hon fått den o på så sätt kan du lösa affären. 50 kr är ju bättre än 1000 kr. Är det så att det är fel på varan så skall hon stå för frakten. Står i reglerna på Tradera. Hänvisa till dem. Jag kan själv säga att jag aldrig betalat tillbaka pengarna utan att ha fått tillbaka varan så till viss del förstår jag säljaren - även om det är riktigt ruttet att sälja en trasig blus! Men skicka rek så löser det ju sig.