Odd Molly - för oss inbitna del 2
One skrev 2009-09-05 21:08:12 följande:
Vill förresten bara berätta, eftersom många har ju haft problem med countrydreams, men mot mig har hon varit jättegullig och trevlig hela tiden. Trots tretusen frågor och storleksgrubbel. Beställde två (!) lovely knits i ull (och vad skönt - de är inte stickiga) i stl. 3 eftersom jag var lite osäker på storleken, jag brukar alltid ha stl2 men just ärmar kan bli lite för trånga..De sitter jättefint, lite stora i ärmarna men ull brukar ju ha en tendens att dra ihop sig lite vid tvätt. Att de är för långa, ja , det är ärmar på alla plagg för mig. Har tydligen korta armar....Gulligt nog så skickade hon med lite godis (det lämnar jag åt barnen) och en tub med odd mollys handkräm! Tack säger jag...! Hon berättade också att min favoritjacka, noblesse hood coat kommer att kosta 4999kr!! Suck...det blir nog ingen sådan...kan inte hitta argumenten för att betala så mycket för en jacka - hur snygg den än är...Tyckte att en klänning var jättefin i denna kollektionen, men den skulle kosta typ 3800 kr, så njae..