Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75
    Frusna flickan skrev 2009-09-25 08:20:29 följande:
    Men herregud hur skrev jag.......... den får min BEN att se smala ut. Inte mina barn... Sorry för detta fatala misstag.
    ♥ Lucas ♥ Emma ♥ Le - det smittar!
  • jojoa75
    Stargirl skrev 2009-09-25 09:05:43 följande:
    WHAT'?*?'?'+ Gaaaaalet......den kostade ju inte mer än 1000 lappen. Har två sådana här hemma ska kanske peta in dom på Tradera....
    ujujuj.. det hade jag gjort
  • jojoa75
    SooJuicy skrev 2009-09-25 09:37:49 följande:

snygg tunika i bt!
    Får man fråga vad du har för strl i den, alltså du behöver inte berätta vikt o hela alltet, men har du din vanliga OMstrl?
  • jojoa75

Mysig helg ni haft!
    Smiter in med en fråga.. har för mig att jag läst här att grandmas coat är normal till stor i strl? Eller är jag ute o reser?

• jojoa75
    Tabby skrev 2009-09-28 10:38:08 följande:
    Kollade på smultrongården och hoppadespå att hitta en Taradiddle Dress i rött st 1 nu i samband med erbjudandet, men icke. Bara i st 2 igen.......blä.
    erbjudande?
  • jojoa75
    Pokergirl skrev 2009-09-28 10:47:05 följande:
    Den är normal i storleken. För mig som är störbystad krävs en 3:a, jag kan ibland ha strl 2 men på denna modell glipar den och det blir inte snyggt.
    tack för svar
  • jojoa75
    Tabby skrev 2009-09-28 10:54:39 följande:
    www.exklusivvardag.blogspot.com
    tackar!
    kollade o tyvärr var där inget som intresserade mig på hemsidan..verkade vara rätt så urplockat.
  • jojoa75
    Mabimao skrev 2009-09-28 11:58:27 följande:
    Fyndade en lovely knit på Smultrongården till 20% rabatt.Tack för det Exlusiv vardag!!!!!!!Jag skulle ju inte ha någon i ull någon mer gång........ "Skruttan"Sa till dem att du gör bra reklam för deras sida och pratar väl om dem. ger vägbeskrivningar och så vidare. Sa att jag aldrig hade hittat dit om det inte vore för dig.De blev såååååå glada över det och visste precis vem du var. Hopas de är extra vänliga mot dig nu.
    den funderade jag oxå på, men den blir väl ganska stickig?
  • jojoa75
    Sara Mia skrev 2009-09-28 12:09:46 följande:
    Jag tycker inte att de är särskilt stickiga. Man får ha något långärmat under( tex. pointelle) om man är känslig. De är ju superfina.
    Stargirl skrev 2009-09-28 12:22:37 följande:
    Jag tycker allt ull sticks!
    lite olika bud här
    Har angora hood, tycker att den är ganska stickig uppe vid halsen, har långärmat under.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2