Inlägg från: Stargirl |Visa alla inlägg
  • Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Sommarbebben skrev 2009-08-31 19:23:40 följande:
    Harkel - önskar svar på min fråga, tack! :D
    Nylon.
  • Stargirl
    gambia90 skrev 2009-08-31 19:34:23 följande:
    Det verkar som Binas bild på jackan är bomullsjackan dvs 3000kr och inte nylonjackan som finns hos ajabaja för 2000kr;(
    Aaaah, det är ju svårt att se. Då hade jag fel.
  • Stargirl
    gambia90 skrev 2009-08-31 19:40:44 följande:
    Va? är den öppen under bysten, under knybandet där? ingen knäppnig eller dagkedja?
    Nej men den blir som en kjol, alltså det blåser in underifrån. Den smiter lixom inte åt kroppen utan är som en tyllkjol.....hur ska man säga den står ut av sig själv och därmed är den rätt öppen.
  • Stargirl

Åååååh, så mycket fint nu ute.....Hur ska jag ha råd att köpa allt jag vill ha (behöver)....... *suck*

• Stargirl
    ccamilla skrev 2009-09-01 10:35:26 följande:
    Vet inte, får hem den om några dagar antar jag... spännande! Återkommer! Nu har jag talat med personen som var ansvarig för auktionen.. han sa att han trodde att tunikorna han hade köpt av en grossist (redan här låter det märkligt) var äkta.. Han ifrågasatte hur jag visste att dom var oäkta. Jag hotade med polisanmälan och då blev han lite "nödig"... Så han sa att han skulle sätta tillbaka pengarna. Jag mailade honom med mina uppgifter och skrev att om jag inte såg pengarna inom 5dgr så polisanmäler jag honom. Så nu får vi se. Hoppas vi får bukt med dessa tråkiga människor som förstör för oss andra....
    Ja lr hur......man är nog ganska medveten om att varorna är oäkta om man köper den från ngn skummis som har en massa andra saker som kommer direkt från Kina.
    Samma personer brukar sälja oäkta PEAK produkter, oäkta Canada Goose jackor och Odd Molly. Det är samma "kontakt" i Kina som säljer dessa produkter vidare. Har jag hört.
  • Stargirl
    elma skrev 2009-09-01 11:13:43 följande:
    en liten fråga....jag har för mig att jag läst här att Taradiddle dress är liten i storleken. Ni som har den, har ni gått upp en storlek i den? Lite sugen på en grå!
    Jag har stl 0 eller stl 1 beroende lite på plagget. På Taradiddle så köpte jag en 1:a och den är perfekt.
  • Stargirl
    ccamilla skrev 2009-09-01 15:27:35 följande:
    Hmm är 738.an varmare än den med volanger som jag beställt?
    Jag har skrivit om den som kom förra året i min blogg.
  • Stargirl
    SooJuicy skrev 2009-09-02 08:44:07 följande:
    Blää, är dunderförkyld! Ont i hela krippen, feber o jätteont i halsen, snor, snor snor hoppas det inte är svininfluensan Har tröstat mig med att nätshoppa lite: Jaquard sleevewarmers Jacquard long socks Nylon hooded Pile Parka Scarf Scarf (hmmm,heter den bara så?) Min angelinadress ligger fortfarande ouppakad under vagnen, orkar inte ens prova den, så då är jag sjuk!:( Ska ha en sak till från höstkollektionen, så ska leta på nätet nu efter rätt färg o strl
    oj, krya på dig!!! Jag har så mycket jobb att en släng av svininfluensan kanske vore lite skönt (inte på riktigt dock)
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2