Inlägg från: thewonderyears |Visa alla inlägg
  • thewonderyears

jag vill ju KNULLA

Ja har alltid varit singel och har heller aldrig KNULLAT och aldrig kysst nån. Men ja ska börja ragga snart ja är ute både efter en tjej att bli tillsammans med och efter KNULLKOMPISAR fortsätter ja att vara singel då blir de bara KNULLKOMPISAR tills ja hittar en partner och helst vill ja KNULLA SNABBT HETT HÅRT O BRUTALT

• thewonderyears
    Anonym (jagvilljagvill) skrev 2009-08-16 17:45:14 följande:
    Ibland är det jättefint när man älskar, när man har sex, men ibland vill jag bara KNULLA... Bara liksom hett, snabbt och lite hårdare, lite mer krav...
    vill mest bara utrycka mina känslor...
    Ja håller med dig ja vill också helst KNULLA snabbt hett och hårt de är det bästa det enligt mig / Stefan
  • thewonderyears
    Anonym (jagvilljagvill) skrev 2009-08-16 17:45:14 följande:
    Ibland är det jättefint när man älskar, när man har sex, men ibland vill jag bara KNULLA... Bara liksom hett, snabbt och lite hårdare, lite mer krav...
    vill mest bara utrycka mina känslor...
    Ja håller med dig ja vill också helst KNULLA snabbt hett och hårt de är de bästa det // Stefan
  • thewonderyears
    Anonym (lisa) skrev 2009-08-18 13:32:18 följande:
    Visst är  det skillnad på att knulla och älska{#lang_emotions_tongue_out}. Älska kan vara mysigt någon gång ibland men knulla YES. Eller påsatt{#lang_emotions_kiss}. Men jag vill ännu hårdare än vad jag får av mannen{#lang_emotions_embarassed}...

Skulle vara kul med en omröstning för männen &kvinnorna va dom föredrar. Vaniljsex eller knulla eller blandat.
    Ja föredrat att knulla hett hårt snabbt // Stefan
  • thewonderyears
    Anonym (kåtbockan) skrev 2009-08-24 22:52:35 följande:
    Det är jobbigt att gå omkring att vara kåt hela tiden, vill bara slita av sambon kläderna hela tiden...är det nåt fel? Jobbigt när det bara är en som känner det så, den andre vill hellre titta på tv...såå tråkigt..
    Jäpp ja håller med dig hellre knulla och va kåt än att se på tv // Stefan
  • thewonderyears
    Anonym (jagvilljagvill) skrev 2009-08-25 13:27:14 följande:
    Anonym (en till kåt) skrev 2009-08-24 22:49:58 följande:
    Sen vill jag bara säga till dom som gnäller över några dagar eller nån vecka, jag har varit utan myycket längre nu.Vill så det värker.Men vill inte ha sex mer än 4-6ggr per dag man måste ju få vila lite också ;)Kan iofs slicka nån timme också om det önskemålet fans.
    [/citat]
    Jag har också varit utan längre, och det har gått bra, men när man inte kan sluta tänka på det, när man är kåt som ett djur, och fruktansvärt tänd på sin älskling, som inte är ett dugg intresserad, då känner man sig ganska värdelös. Då känns en vecka som ett år...
    Jag vet inte vad jag ska göra, finns ju inget som hjälper. varken att prata om det, förföra honom, eller överaska honom. inte heller att spela svårflörtad. Eller att bara stötta och vara gullig och snäll. What the fuck is the problem?
    Hoppas det löser sig för dig jobbigt när de ska va så där, för att knulla är ju så skönt ju // Stefan
  • thewonderyears
    Anonym (KÅT) skrev 2009-08-16 17:56:16 följande:
    Vill oxå bara knulla lr rättare sagt bli KNULLAD!!!!!
    Samma här vill också KNULLA ELLER RÄTTARE SAGT BLI KNULLAD // Stefan
  • thewonderyears
    thewonderyears skrev 2010-07-09 10:41:27 följande:
    Ja har alltid varit singel och har heller aldrig KNULLAT och aldrig kysst nån. Men ja ska börja ragga snart ja är ute både efter en tjej att bli tillsammans med och efter KNULLKOMPISAR fortsätter ja att vara singel då blir de bara KNULLKOMPISAR tills ja hittar en partner och helst vill ja KNULLA SNABBT HETT HÅRT O BRUTALT
    Riktigt underbart att bli KNULLAD HETT KNULL ska det vara // Stefan
  • thewonderyears
    Anonym (KÅT) skrev 2009-08-24 01:03:40 följande:
    Känner ju då att jag kan nöja mig med att älska men inte ens det får jag...kan inte låta bli att tycka synd om mig. Trodde alla män ville ha en fru som slet av han brallorna, tog den i munnen för att sedan rida av han men skulle inte ens utsätta mig för den förnedringen att bli bortstött och avvisad... Låter hellre bli men åhh vad jag drömmer om att bli knullad!!!! Nästan så man undrar hur man kan bli våldtagen, hade ju lagt upp mig på en gång så svältfödd är jag. Någon mer???
    Ja det trodde ja med får ja en flickvän fru då vill ja att vi ska knulla mycket förstår dig drömmer jag med om att bli knullad!!!! jäpp hade lagt upp mig på en gång ja med // Stefan
  • thewonderyears
    TaXiChicK skrev 2009-08-19 21:36:21 följande:
    min man o jag har ofta den sortens sex...att han får egoknulla mig. Jag känner vissa dagar att jag inte "orkar" vara med o få orgasm utan det är skönare att ligga o ta emot och låta honom tänka mest på sig själv )
    Det kanske låter knäppt men...

Vi har väl sex ca 4-5ggr i veckan och iallafall 2 av dom får han lixom göra vad han vill med mig
    Underbart att få känna sig lite utsatt...lite spänning o spontanitet är ju inte fel, hihi.
    ja egoknulla är skönt det med // Stefan
Svar på tråden jag vill ju KNULLA