Inlägg från: thewonderyears |Visa alla inlägg
  • thewonderyears

jag vill ju KNULLA

Ekrlsn skrev 2009-08-16 17:55:58 följande:
    jodå. jag ville bara veta så jag kunde skriva: ja men dra med din MAN in i sängen, kåta upp honom och visa honom hur du vill ha det

dra in tjejer och gå för fullt kanske inte e så populärt :-P
    Just det dra honom med in i sängen, kåta upp honom och visa honom hur du vill ha det så blir det hett knull underbart det // Stefan
  • thewonderyears
    Anonym (=() skrev 2009-08-16 17:57:41 följande:
    jag vill också=/ tyvärr nekar gubben suck!
    Okej va trökigt hoppas din gubbe vill knulla med dig sen iaf får ja en tjej då vill ja att vi ska knulla väldigt mycket. // Stefan
  • thewonderyears
    Ekrlsn skrev 2009-08-16 17:58:33 följande:
    asch då... ni får visa vad det e som gäller. stäng av tv, datorn och mobilen. stäng in ungarna och lås deras dörr och ha kul
    Just det ni får visa vad som gäller stäng av tv datorn o mobilen o stäng in ungarna o lås deras dörr o ha kul, ha underbart knull
  • thewonderyears
    Anonym skrev 2009-08-16 19:27:00 följande:
    Ja tack, varför ska det vara så fel o bara bli uppslängd på bordet o knullad hårt då o då. Utan ett ord, bara av med brallorna o kör. Suck
    Precis de är inte nå fel att bli uppslängd på bordet o bli knullad hårt då o då. Utan ett ord. bara av med brallorna o kör. Suck underbart det ju. // Stefan
  • thewonderyears
    thewonderyears skrev 2010-07-09 11:45:57 följande:
    Att älska nån är härligt de med men ja blir hellre överknullad // Stefan
    thewonderyears skrev 2010-07-09 12:01:38 följande:
    Ja håller med dig behöver åxå ett rejält knull! Min kuk börjar nog också torka ut. // Stefan
    håller med dig behöver också ett hårt rejält knull! Min kuk börjar nog också torka ut // Stefan
  • thewonderyears
    thewonderyears skrev 2010-07-09 10:41:27 följande:
    Ja har alltid varit singel och har heller aldrig KNULLAT och aldrig kysst nån. Men ja ska börja ragga snart ja är ute både efter en tjej att bli tillsammans med och efter KNULLKOMPISAR fortsätter ja att vara singel då blir de bara KNULLKOMPISAR tills ja hittar en partner och helst vill ja KNULLA SNABBT HETT HÅRT O BRUTALT
    // Stefan
  • thewonderyears
    thewonderyears skrev 2010-07-09 11:29:30 följande:
    Ja det gör du helt rätt i knulla snabbt hårt och brutalt!
    // Stefan
  • thewonderyears
    thewonderyears skrev 2010-07-09 11:35:09 följande:
    Ja håller med dig bestämt ska det vara Sex eller knull ska vara snuskigt nära hårt på rätt ställe och mjukt på annat, men djuriskt och njutningsfullt och initiativrikt. Jo då knullar man ju när man får sex. Knulla kanske är lite mer hårt än att älska.
    // Stefan
  • thewonderyears
    thewonderyears skrev 2010-07-09 11:57:56 följande:
    Håller helt klart med dig ja vill också bli så hårt knullad som det möjligtvis går. de är de bästa det. Ja underbart det att sätta på någon bli påsatt så hårt.
    // Stefan
  • thewonderyears
    thewonderyears skrev 2010-07-09 11:57:56 följande:
    Håller helt klart med dig ja vill också bli så hårt knullad som det möjligtvis går. de är de bästa det. Ja underbart det att sätta på någon bli påsatt så hårt.
    // Stefan
  • thewonderyears
    lilletrille skrev 2010-07-09 13:36:27 följande:
    Det ville jag med, så i förrgår öppna jag dörren för en främling! Det kändes helt sjukt, men gud vad jag var nöjd sen ;)
    Ja de förstår ja verkligen att det måsta ha varit =) underbart att knulla ju =)
  • thewonderyears
    thewonderyears skrev 2010-07-09 14:47:44 följande:
    Ja de förstår ja verkligen att det måsta ha varit =) underbart att knulla ju =)
    // Stefan
  • thewonderyears
    S4M skrev 2010-07-09 14:57:31 följande:
    Vad är meningen med att svara på sina egna inlägg? försöker du spamma forumet?
    Va nä de vill ja inte ville bara va aktiv på sidan men nu är ja klar hejdå
Svar på tråden jag vill ju KNULLA