Inlägg från: väduren82 |Visa alla inlägg
  • väduren82

Västervik

Hello alla glada! hittade också hit ;) vi har tillbringat en hel vecka på Öland och haft jättemysigt och roligt, varit på utflykter varje dag så ingen avkoppling precis haha, men har det nu hemma istället, är arbetslös nu!

• väduren82

Åh vilket härligt väder det är ute, känns lite som sommar fast blåsten är mer höstkänsla nu!
    Hoppas alla får en trevlig dag!

• väduren82

Bakar: slit inte ut dig bara nu innan förlossningen, tro mig, du behöver alla krafter till det ;)
    Jag slappar vid datorn!

• väduren82

hejsan! någon här som har erfarenhet av korpens gymnastik för 3-4 åringar, är det bra?

• väduren82

spännande ju...hoppas det går bra för er som ska föda!

• väduren82

ja skönt att komma hem och få sova i sin egen säng, inte sköna sängar på bb precis :( och så är det så tyst och tråkigt där, ville hem så fort som möjligt men fick stanna i 4 nätter typ!

• väduren82

Bakar: Oj vad fort det gik för dig ;) vad hann du med för bedövning då?
    du hann ju inte med edan va?

Jag var på rutin-ul i går, allt såg jättefint ut,entligt måtten blev jag tillbaka flyttad en hel vecka, det jag tycker är konstigt är att då måste jag ha ägglossning precis efter min mens och blivit gravid, kan det verkligen stämma? nån som varit med om samma sak?

Trevlig helg!

• väduren82

*ler* ja här tvättar man ;) annars ska jag hämta hem min sötnos från dagis nu!

• väduren82

Hej!
    Måste hålla med om Marias underkläder, dom bh:ar är jättebra och håller länge.
    trevlig helg på er!

• väduren82

haha har också trott du varit det musdoktor ;)
    Nä men man kan ju undra varför män vill bli gynekologer?!

Svar på tråden Västervik