• cid

Västervik

Eftersom jag sitter och "nördar" vid datorn då sambon jobbar och hjärncellerna inte orkar jobba för mer än att slösurfa så såg jag ju så klart den nya tråden med en gång

Lite mer prat nu tycker jag, väldigt dött emellan åt i tråden.

Vi håller på att skola in barnen på deras nya dagis, Resedan. Det går toppen så den här veckan kommer bli en riktig lyxvecka. Barnen ska gå mellan 9 och 14 och jag har fortfarande ledigt!
    Har en del att förbereda och en del renoveringar att göra hemma så tiden lär gå åt. Men ändå, att kunna göra det i fred!

Som sagt, en vecka kvar innan verkligeheten börjar igen. Undrar över hur man ska orka. Känner mig mycket mycket tröttare och tyngre nu under tredje graviditeten än jag gjort innan, trots att jag inte gått så långt. Känns som en evighet kvar till februari, men det kommer det också.

• cid

Bakar: Kroppen börjar nog ställa in sig på att lagra energi. Går ju åt en del sen när lill*n vill ut. Kanske inte är så långt kvar nu då. Njut av att kunna äta och sova!

• cid

Bakar: Vad skönt det låter! Annat än att dra sig upp ur sängen och stressa iväg till jobb...

• cid

Jag har jobbat hela dagen. Nu kollar barnen på tecknade mr Bean och jag "päser" i soffan. Sambon jobbar natt så för min del blir det också en solokväll...

• cid

Bakar: Vad spännande! Lycka till med allt och hoppas ni alldeles snart får gosa bebis!

• cid

Läste på FB att "Bakar" fått en liten son.
    Stort stort grattis till dig!

Musdoktor: Hoppas det går bra för dig också och att du gosar bebis du med!

• cid

Stort grattis igen Bakar Gick allt bra?

Själv har jag varit på ultraljud idag. En liten lillebror ligger i magen och väntar på att få komma ut till oss, och vi längtar självklart ännu mer nu! Världens lycklígaste idag!

• cid

Musdoktor: Usch, låter inget skoj alls. Hoppas verkligen att det händer något snart!
    När är det du har BF?

Majalaja: Blev flyttad tre dagar, så nytt datum är den 6:re februari

Svar på tråden Västervik