Ell Ell skrev 2009-08-17 12:31:56 följande:
jag hade inte upskattat en massa utklädning och utskämmning vilket alla mina vänner visste och respekterade! jag fick ett vykort i brevlådan en inbjudan stod det, jag skulle packa mina väskor ( det stod en lista på vad jag skulle ta med mig ) men inget om vad som skulle hända eller vilka det var ifrån sen skulle jag ta bussen in till stan och ställa mig i entren på coop inne i stan... vilket jag gjorde och efter en stund dök mina allra närmaste vänner upp och sa att vi skulle ta bussen vidare till en större stad där vi tog in på ett hotell och myste med bastu och pool, sen blev jag bjuden på fiin middag på en mysig resturan å sen var det partay resten av kvällen det var en suuper bra dag....vi anordnade en möhippa till en vän också då vi ordnade så att när hon var på väg hem från jobbet innan hon slutat kom en polisbil med två poliser och hämtade henne på jobbet och sa att hon nog fick följa med dem till stationen (ha ha! ) sen släppte de av henne mitt ute på en liten skrutt väg där vi mötte upp henne! å så fick hon fara å göra sig fin sen for vi ut och åt middag gick på bio och såg en tjejjig film , vidare på bowling å sen ut på nattklubb, det var också en suuper kul kväll....
Hahahaha det med polisbilen var ju häftigt, hon måste blivit chockad!