Inlägg från: Anonym (maja) |Visa alla inlägg
  • Anonym (maja)

Sambons unge förstör relationen

Hej

Jag har liknande situation som din, levt med det i 4 år ca.
    Och jag VET, självklart, älskar man sina egna barn mera. Detä r ju en SJÄLVKLARHET och det är inget som du ska skämmas för!!!!!

Men, man måste ju försöka att behandla dom lika, och rättvist, vilket du skriver att du verkar göra.
    Det är mkt upp till pappan tkr jag, det är honom du måste prata med.
    Ojojoj vad många gånger det har varit på väg att ta slut mellan oss.. men nu är det bättre. har tagit tag i problemet, HAN satte ner foten, både till "mamman" och sitt egna barn. Att såhär behnadlar ni inte min fru.
    Du ska inte behöva göra detta....

• Anonym (maja)
    Anonym skrev 2009-08-18 21:23:37 följande:
    Du glömde en grej; " DU visste att han hade barn sen innan så kom inte å gnäll"
    Hurru du.. visst, man vet om att personen man träffar har ett barn! MEN, man kan omöjligt VETA hur det kommer att vara, när man lever tillsammans!!!! Det kunde ju ha gått hur bra som helst, DET VE T MAN INTE för alla barn är olika, alla barn reagerar inte på samma sätt.....
    ursäkta, men blev störd av det du skrev.
    Har själv en "bonus-dotter" och jag har hört den där frasen innan.....
    Men då hade dock min sambo sin son varannan helg, för att SEDAN bli varannan vecka, för at SEDAN bli HELTID..... det är jobbit om det inte funkar då...
  • Anonym (maja)

min bonus-son menar jag såklart

• Anonym (maja)
    Mittilvet skrev 2009-08-18 23:11:25 följande:
    Anonym (maja) skrev 2009-08-18 22:12:26 följande:
    ...jag läste det inlägget du syftar på som ironiskt.Det är en utav de vanligaste idiotkommentarerna som finns när det gäller "bonus"livet, strax efter anonyma påhopp.Livar upp trådarna på något sätt, gör dem unika....eller nej, gör så att alla trådar ser likadana ut oavsett situation, SÅ var det ja
    Ursäkta?
    poet eller?
    alla människor är olika, Alla tkr inte likadant som DU.
    Jag behöver inte vara dryg som du för att få fram vad jag tkr.
  • Anonym (maja)
    Mittilvet skrev 2009-08-18 23:11:25 följande:
    Anonym (maja) skrev 2009-08-18 22:12:26 följande:
    ...jag läste det inlägget du syftar på som ironiskt.Det är en utav de vanligaste idiotkommentarerna som finns när det gäller "bonus"livet, strax efter anonyma påhopp.Livar upp trådarna på något sätt, gör dem unika....eller nej, gör så att alla trådar ser likadana ut oavsett situation, SÅ var det ja
    Förresten, är det någon som vill "liva upp trådarna" så är det väl DU....
  • Anonym (maja)

Myy good, jag tog helt fel på inlägg!!! förlåt mej

Svar på tråden Sambons unge förstör relationen