gyll skrev 2009-09-13 12:13:40 följande:
Hej!Jag tycker med att jag känner att det är ngt som händer lite mer nu i kroppen på ngt vis, men precis som du skriver så tror man det är på G, för att sedan inte märka ngt spec..jag gick över 8 dagar förra gången, kändes som en hel månad kom jag ihåg!Men jag hoppas med att jag slipper gå över den här gången, går nästan och längtar nu tills att få åka in till BB! :)Så man "har det gjort"!Man är ju nyfiken på hur den lille/a i magen ser ut med!Ja hade verkligen varit jättekul ju om vi sågs på BB! :) Nu när man växlat några ord här på forumet!Fast vi har ju aldrig setts så är ju inte så lätt och veta om vi möts eller inte! :)
Nej, det är ju klart att man inte kan veta om man träffas eller inte.. Och egentligen är ju chansen ganska liten, då man oftast inte stannar så länge, men jag planerar att stanna 2-3 dygn, beroende på hur jag mår. (mådde ganska kasst efter sonen..)
Åker man hem tidigare än 48 tim så måste man ju åka tillbaka igen för att göra PKU testet, och det vill jag slippa, då stannar jag hellre lite längre, så slipper man åka tillbaka..