Inlägg från: Madelene81 |Visa alla inlägg
  • Madelene81

LESS! Nu spelar det ingen roll om det så skulle bli en apa! :-(

Ja du TS. Jag är också en i gänget som har lite svårare att bli med barn.
    Har också testat olika "tips" som ska göra det lättare att bli gravid men det lyckades ju inte :(

Det verkar som att många tror att bara för att man gifter sig, köper hus eller köper kombi så ska man automatiskt få barn *suck*

Ja en apa eller en liten hundvalp skulle också fungera

Folk i omgivningen verkar bli gravida bara de ser på varandra och här kämpar man på utan resultat. Självklart blir jag avundsjuk men det är inget jag kan förändra. Det har jag, motvilligt, accepterat.

Hörde för några dagar sedan att en tjej, som jag verkligen inte har något snällt att säga om, äntligen hade blivit gravid. De hade kämpat hårt i 3 (!!!!!!!!!!!!!!!!) månader. Men snälla nån !!!!!!! Verkligheten anropar...

Folsyran äter jag för den framtida bebisen och multivitaminer för min egen del.
    Apiforce, rosenrot och bisolvon har jag redan gett upp på.

Vi har provat sex varje dag, varannan dag och var tredje dag.
    Haft sex både före och strax under ägglossning och även efter.
    Det är nog vi som hjälper till att sponsra de stora företagen som producerar ägglossningstester och graviditetstester *haha* Vi borde få rabatt där snart.

Ska till BM i morgon då vi snart försökt i över ett år och ska kräva en remiss till kvinnokliniken. Har även börjat gå hos en kurator för att få hjälp med att hantera alla känslor. Det är skönt att prata med en helt okänd person så får man ett litet annorlunda perspektiv på det hela

Lycka till TS. Snart ska vi också få njuta av den där stora gravidmagen
    Du är aldrig ensam om dina känslor utan vi finns här på FL och känner likadant

Svar på tråden LESS! Nu spelar det ingen roll om det så skulle bli en apa! :-(