LESS! Nu spelar det ingen roll om det så skulle bli en apa! :-(
Är så otroligt less på folk i vår omgivning tar för givet att vi ska ha barn bara för att vi har gift oss! Vill helst inte säga till alla att vi försöker & försöker att bli gravida med inget händer!!
Är så förbannad less på tant röd & nu spelar det ingen roll vad det blir i magen även om så skulle va att jag föder ut en apa eller nånting!
Vill så gärna bli gravid & bära min makes barn!! Att det ska vara så himla svårt att fortplanta sig, medan det går så j*kla bra för andra par i vår omgivning att bli föräldrar men inte vi, så himla orättvist!
Självklart ska vi vara nöjda med det vi har att vi har varandra men den stora drömmen skulle va att få höra ett litet barn säga "mamma" åt en & bara bära sitt eget barn skulle va så otroligt underbart! Livet är så himla orättvist & här sitter jag & bäljer i mig äckel sur grapefruktjucie...
Ska man behöva proppa i sig detta?
* Grapefruktjucie
*Ägg/Folsyra
* Apiforce
* RR (Rosenrot)
* Bisolvon??
* Glandin_25
* Massa grönsaker som inte är lika gott som godis!
Ska man behöva göra detta?
* Påminna att ej ha sex varje dag (fast man så gärna vill!)
* Sex helst bakifrån eller en kudde under rumpan?
* Köpa massa dyra ägglossningstest
* Lägga benen upp i luften efter samlag
* Helst få orgasm före mannen eller samtidigt
* Han ska va i en 10 min. efter utlösning
Kan man bara inte ha mysig sex så bara händer det att man får ett frö i magen & slippa dessa tankar & drömmar. Ska det va så himla svårt att bli gravid? Vad är det för fel på mig? Tack för att jag fick skriva av mig lite grann.