Inlägg från: mirre2 |Visa alla inlägg
  • mirre2

Tid för 14åring?

Nu e min son visligen 15år om några dagar men jag/vi har inga problem med tinderna ÄN iaf då han gillar mest att vara hemma men vardagar e de 21 (sällan han e ute så länge) helger 23

• mirre2
    mirre2 skrev 2010-04-09 09:58:46 följande:
    Nu e min son visligen 15år om några dagar men jag/vi har inga problem med tinderna ÄN iaf då han gillar mest att vara hemma men vardagar e de 21 (sällan han e ute så länge) helger 23
    läggtider har han inga på lov och helger de får han hålla koll på själv är ofta uppe LÄNGE men så länge han inte dunkar på med musik hela nätterna så e de lungt
    På  skoldagar/vardagar har han dock "läggtid" fortfarande annars hade han nog suttit uppe hela natten då gäller 23.00
  • mirre2

Fanns föresten ett undantag nu i påsk va Felix  på gudtjänst (på natten) det började 23.30 och slutade 00.30 då gick han till kyrkan och hem ensam gick hur bra som jag litar på min son

• mirre2
    Kleerup skrev 2010-04-30 12:20:35 följande:
    Lät du honom gå hem själv så sent? Vi hämtar alltid efter 21:00. Det är ju inte bara tjejer som kan råka illa ut.
    han gick med en kompis  och ringde mig och vi bor  ganska nära kyrkan gick hur bra som helst
Svar på tråden Tid för 14åring?