Inlägg från: misslindis |Visa alla inlägg
  • misslindis

xtravaganza

Miss Marillion skrev 2009-09-28 09:31:37 följande:

Gör som jag - handla på Tradera under viktnedgången! Gud så mycket fina saker jag har handlat där, till nästan inga pengar alls! Ska dessutom börja sälja av mina kläder som är för stora, alltid kul med lite extra pengar i plånboken!
    Hur är det att sälja vuxna kläder på Tradera? ...lika som med barnkläder?
  • misslindis

gumman grön skrev 2009-09-28 09:35:09 följande:

Jag håller på att sälja av mina förstora kläder på tradera, och det går jättebra. Har väldigt mycket kläder från zizzi vilket verkar vara populärt
    Låter som det ska vara speciella märken för att det ska gå extra bra på den "avdelningen" oxå... =)
  • misslindis
    mozilla skrev 2009-09-28 12:11:19 följande:
    Ikväll har vi gruppträff o då är det vägningsdag. Har inte tränat eller varit aktiv på hela förra veckan så man är lite smånervös inför just vägningen. Hoppas den pekar nått ner iallafall.
    Det gör den...
  • misslindis

Om jag fattat det rätt så har vi 2mån uppsägningstid, annars flyter det på under ett år och under den tiden så blir det billigare vid olika perioder.
    Första 4mån tror jag det är 998:- och om det kanske var resterande som ligger runt 400:-
    Sen vet jag ett annat ställe som tar 99:- efter ett år för att få lov att köpa deras produkter fortfarande...

Att dessa möten kan vara så bra...känner mig alltid gladare o piggare efter att varit där ...tror det har mkt med coachen oxå...

Ställde mig förresten på min egna våg igår och -10kg sa den om man räknar från 1v innan jag startade med x-vaganza och då på 8veckor...sakta men säkert - hmm

• misslindis

Nu fick ju jag oxå allt ta och titta på bloggen med bilderna och wow ...både vilken skillnad och snygg i håret blev du ...bra jobbat GummanGrön

Lekte med måttbandet idag och det minskar ...även vågen minskade från i söndags ...Idag ska här promeneras lååångt och förhoppningsvis lite shopping efter halva promenaden på nästan 1tim =)

Träna på flickor

• misslindis

MissB...vågar jag gissa på att ni snart ska ha ägglossning eller den röda veckan? Jag mätte mig +1cm vid något tillfälle och blev förbannad och givetvis var det i samma veva som vikten stod still...och så kom röda veckan - Men nu minskar det igen

(hoppas att det är en sån "enkel" sak)

• misslindis

Miss Marillion skrev 2009-09-30 19:31:25 följande:

Är det ingen mer än jag som har tvärtemotproblem med magen? Jag äter verkligen inte några frön, då skulle jag väl få sitta på toa hela tiden
    Jag hade som dig i början...nu e det hyfsat, fast får ta ett glas med frön då jag hoppat över nr2 en dag och då e det full fart hela den dagen så det gäller att vara hemma den dagen
  • misslindis

Välkommen millan...har inte så mkt tid just nu men finns säkert någon av tjejerna som svarar dig strax...kaniaf rekomendera Apotekets Omega3 som kostar runt 120:- 1000mg och ät 2st om dagen - de blev mer än godkända av min coach då hon ville se om de dög
    Och hos oss behöver man inte säga något om man bara meddelar sin coach innan...eller att man bara säger det man vill helt enkelt - man måste inte göra som de andra gjort precis innan dig *lycka till*

• misslindis

MissMarillion - Grattis!

Lesarah - som du skrev själv så handlar det om dig och dina val, gör det du känner känns bäst och jag gissar att du har bäst motivation även då
    (men bara en extra sak att tänka på som jag hört(säger inte att du ska göra så här dock) vissa som har trappat upp tidigare ångrar sig då det både hade gått fortare att gå helfart hela vägen och då de startar helfart igen så har de gått miste om massa tid och mer "jobb")

Svar på tråden xtravaganza