Inlägg från: misslindis |Visa alla inlägg
  • misslindis

xtravaganza

Kommer säkert gå jättebra imorgon =)

Så var det med vågen ja...skönt att slippa den ett tag ...får kolla av med kläderna istället bara.

Testade Kesella med bär och det var ingen höjdare för min del...blir keso när Kesellan är slut...men hur viktigt kan det vara med linfrön nu om jag inte åt det innan?

• misslindis

Hoppar nog linfrön ett tag o ser vad som händer med magen nu när jag börjar äta...så fort jag tagit det på helfart så har det varit ett måste med toalett i närheten under hela dagen - mindre trevligt.

Åååå, det lät lockande med skaldjursfrossa

• misslindis
    MGn skrev 2009-11-02 20:51:51 följande:
    Jag har inte läst så mycket. Hade tänk börja på xv men har hört många som har blivit dåliga, trötta, feber, illamående mm. hur har det varit för er?
    Trött i början och sen har det varit bara bra...så länge man får i sig vattnet under hela dagen.
    Kan rekommendera att det kan vara bra att vara inställd på att fixa det hela - envis ...är vad jag har fått höra från mina vänner som riktigt impade - envis
  • misslindis
    januscha skrev 2009-11-02 21:53:24 följande:
    Är de nån som vet om de där psyllisfröna...blir man jättedålig i magen eller?? fundear på o prova men vill ju gärna inte ha rännskita på jobbe=))) fniss=))
    Hehe...tur du skrev om dom...va ju de jag blandade ihop med linfrön. Jag behöver som sagt en toalett i närheten hela den dagen...

*godnatt*
  • misslindis

Jag brukade lägga fröna i blöt under en längre tid...minst 1timme

Idag blev det Kesella och jordbuggar till frukost...ser fram emot att skriva en inköpslista idag och sen handla =)

Välkomna alla nya...och lycka till

• misslindis

mozilla - vad hade du gjort? ...vaknade precis(hmm, varit vaken inatt med liten så hon sov länge nu) Iaf så känns det lite hopplöst att stoppa i sig frukost och VLCD-mellanmål innan kl blir ca 12 för att äta lunch igen...
    Något våran coach sagt är väldigt viktigt och det är att inte hoppa över några måltider...men man ska väl ändå inte tvinga i sig maten

• misslindis
    Zhara skrev 2009-11-04 11:15:48 följande:
    Ikväll ska jag byta mina två påsar persika för fy 17 vad dom smakade illa!!! Det blir vanilj som blivit min nya favvis! Gärna med kanel o kardemumma, kanel är ju även bra för magen
    Som jag...fast jag klarade inte vaniljen länge...

Keso m ägg o linfrön var riktigt gott
  • misslindis

Mozilla - skickade iväg ett mail till xv och min coach ringde upp efter en stund...sa att man behövde ju inte ta det i rätt ordning om det skulle bli väldigt "mättande" utan det viktigaste var att det blev var 3:e timme så man inte stoppade i sig något "dumt". Jag tog ett mellanmål utav mindre storlek idag och sedan har det gått bra =)

Jobbigt med tågförseningar... :-/

• misslindis

kmh - välkommen i gänget som börjat äta ...minst lika viktigt att vi stöttar varandra nu som innan...

Just ja, recept tråden hade jag nästan glömt...får titta där idag då jag tänkte planera en veckas mat(om bara tid finns idag)

• misslindis

Emmsy - se till att ha något roligt att se fram emot när du klarat det eller redan vid ett delmål så kan du ju ha något att "belöna" dig med...

Jag spanade in en klänning som är köpt nu och mys/träningsdress som jag fortfarande väntar på(beställt) samt att syrran ska boka tid åt mig hos sina duktiga frissa...hoppas jag får en tid snart

Men som strommis sa...du ska ju inte tvinga dig utan det kanske inte passar just dig :-/

Hoppas du hittar motivationen igen...*kram*

Svar på tråden xtravaganza