xtravaganza
Miss Marillion skrev 2009-09-10 17:03:41 följande:
Miss Marillion skrev 2009-09-10 17:03:41 följande:
Miss Marillion skrev 2009-09-10 18:20:03 följande:
Kaffe o Te är inte inräknat i dagsvätskan. Kaffe är ju vätskedrivande så dricker man kaffe (som jag) bör man dricka extra mycket vatten för att kompensera. Hur det är med Te vet jag dock inte
Gumman grön:
Kanonbra! Grattis
Puh, så trött o slö man är nu. Haft en trevlig eftermiddag med svägerskan o våra kottar och ikväll var jag iväg o tränade på gymmet. Skönt att vara där om fredagskvällarna, hade stället helt för mig själv
Visst är det underbart när man kommer i kläder man inte haft på ett tag. Som mina jeans jag inte haft på två år...kom i dem för 14 dagar sen o var helt lycklig, nu tappar jag dem nästan o måste fundera på att införskaffa ett bälte
kmh:
Jag tränar på gym 3 dagar/vecka. Blir snudd på två timmar åt gången. Då jag tränar stående dagar (mån, ons, fre) går jag raska promenader tisdagar o torsdagar samt söndagar. Lördagar slappar jag på
kmh:
Vi har berättat för allt o alla + att vi kör öppen blogg som handlar just om vår viktminskning. Bloggen har ca 100 läsare om dagen o berättar man för allt o alla så är det mindre risk att jag faller i min jakt på målvikten. Jag är i normala fall en sån person som lätt ger upp. Har verkligen förvånat mig själv under dessa fem veckor jag hållt på. Har fyra kvar på helfart men funderar på att ta ytterligare ett par veckor om kroppen fortsätter vara med på noterna
gumman grön skrev 2009-09-14 06:13:42 följande: