Inlägg från: gumman grön |Visa alla inlägg
  • gumman grön

xtravaganza

Visst klarar jag 4 veckor till!
    Tack tjejer!

Angående den mentala träningen, vet ju inte vad ni har för mobiler, men jag har fört över cd:n till datorn och sedan vidare till mobilen, så den mentala biten finns alltid med mig (sålänge jag har handsfreen med villsäga)

• gumman grön

kmh nu när jag gått på halvfart, så började jag med 3 mål mat och en soppa, för jag var konstant mätt, och när jag frågade min coach om det så sa hon att jag fick känna efter själv, och är jag inte hungrig ska jag inte äta.

Vet ni vad det värsta med att bara äta soppor är?
    Jo att man inte kan ha mjölk i kaffet, sitter här med en kopp svart kaffe och försöker tvinga i mig den
    '

• gumman grön

Under helfarten så blir det tyvärr en hel del kaffe här.... Både för att få i mig något varmt och för att stilla suget

I dag började vi med en morgonpromenad i regn, men nu skiner ju solen så funderar på ytterligare en promenad och skippa gåbandet i kväll istället. Det är ju så skönt att komma ut i naturen.

Det är så lustigt, jag är bara på första dagen och har bara ätit 1 soppa hittills men ändå känns det som att kroppen förbränner, och jag fryser som en tok.

Jag bor i ett litet samhälle utanför Borås, verkar inte vara någon mer härifrån här.

• gumman grön
    misslindis skrev 2009-10-05 12:05:50 följande:
    Inte för att jag har en blogg men roligt att gå in o läsa era ibland...Skriv era namn igen och lägg till länken i samma ruta fast med lite mellanrum från de namnen/resultat vi redan skrivit om ni förstår vad jag menar i vår resultat-lista
    Hmm.. jag kanske är trög, men jag förstår inte hur du menar alls....
    Kanske någon annan som fattar som har en blogg så att jag kan se hur de gör
  • gumman grön

Tackar tackar

Nu ska jag iväg och köpa soppor

• gumman grön

Hua har inte fått sova nånting i natt pga en liten som skrikit och gnällt hela natten, sedan tyckte hon dessutom att det var dags att gå upp klockan 5!!!
    Än sålänge känns det som mindre lyckkat då jag ju är på dag 2 med soppor....

Var bara tvungen att gnälla lite, för här hemma finns ingen att gnälla över

• gumman grön

Hej på er!
    Ni skriver då frenetiskt här inne vilket är kul:D
    Tyvärr så hinner jag inte läsa och svara på allt alla gånger, då jag oftast är inne och kikar mellan dotterns alla bus

I dag är tredjedagen med soppor och änsålänge har det funkat bra, men fy vad jag fryser... Går med fleceunderställ under kläderna och har fårskinnstofflor på, men fryser i alla fall!

• gumman grön

Haha ja broccoli
    Kan medela att det var det godaste när jag körde upptrappningen och halvfarten, hade kunnat leva på det om jag hade fått

Annars hade jag mest sug efter räkor under helfarten förra gången, vilket var konstigt då jag inte är jätteförtjust i det, men vad gott det var när jag började äta igen, konstigt det där?

I eftermiddag kväll har jag vart vrålhungrig och grinig. Har hävt i mig vatten för att stilla hungern, men tycker inte det hjälper.
    Jag som trodde det skulle vara lika enkelt andra gången att börja på helfart, men fy f*n vad tufft det har vart i kväll.

Nä nu ska jag sluta gnälla så och ta tag i storkok av barnmat istället.

• gumman grön

Miss Marillion skrev 2009-10-07 19:03:40 följande:

gumman grön, jag tror att det är samma skit varenda gång man börjar om . Jag började om en gång på Cambridge, och det var lika jobbigt som första gången. Och den här starten på XV tyckte jag var hemsk. Men jag planerade in den bättre faktiskt, jag började på en fredag så jag hade tredje, jobbigaste dagen tycker jag, på en söndag. Den dagen var jag inte rolig...
    Det konstiga är att jag första gången jag började inte hade några problem som helst mer än 3:dje dagen -)

kmh jag ställde mig i köket iställe för promenad och fick ut aggressionerna över maten jag lagade, försöker göra storkok av barnmat så långt det går.
    Har redan gått 2 gånger idag, och kände inte för att ta mig ut igen

Nu ska jag ta mig en stor kopp varmt te!
  • gumman grön

mozilla jag förstår att du är nöjd!
    Vilken skillnad och vad snyggt det blev
    Kunde inte hitta någonstans att kommentera på din blogg?

Strax när sambo anlänt hem, ska jag iväg till xtravaganza och jogga lite på löpbandet, sedan blir det gruppmöte. Hoppas kunna jogga ca 4 km som jag gjorde sist, vilket jag inte klarat på ca 10 år utan att ge upp. Jag är supernöjd!

Svar på tråden xtravaganza