• BHJE

xtravaganza

MissB:
    Är ni bara fem?? I min grupp är vi 25 - o utöver den gruppen har dom fyra eller fem till med ca lika många medlemmar i

• BHJE

Lesarah:
    Skär ner på träningen! Ju mer du tränar, ju mer förbränner du o ju mer behöver du fylla på. Skippa gymmet, gå promenader istället. Garanterat kommer du att märka en stor skillnad. Hoppas det ordnar upp sig. Kram

• BHJE

Lesarah:
    Jag har sambo o tre barn så det blir ju att man lagar mat till andra, dock så har min sambo gått över på halvfart men jag lagar hans mat också. Förbereder hans lunchlåda på kvällen osv...haha..jag skippar i normala fall gärna matlagningen då jag har nada fantasi samt tycker det är skittråkigt - nu tvingar jag han att lämna över sin mat i mitt våld också

Tänkte på din coach...har ni inte hans/hennes mailadress? Vi har fått mailadressen till vår o hon svarar ibland även på kvällar/helger om man mailar med frågor osv.

• BHJE

*peppar, peppar...knack i pannan* men än har jag inte känt av något sug efter något. Jag är mer eller mindre mätt hela tiden o då äter jag med ca 3,5 timmes mellanrum (delar ju mina påsar) o jag hoppas det fortsätter såhär. Har två veckor kvar på helfart men funderar på att fortsätta tills kroppen säger "MAT". Skönt om man kan tappa så mycket som möjligt av överflödet innan man ska börja äta igen

Ang att väga sig varje dag...jag väger mig en gång i veckan o i samband med gruppträffen. Har vid andra 'bantnings'tillfällen ägt min egen våg o vägde mig varje dag, ibland både morgon o kväll och det mådde jag inte alls bra av. Vi äger inte ens en våg...sambon ville köpa en men jag sa blankt nej

• BHJE

kmh:
    Visst är det underbart det där med kläder som äntligen passar! Jag har ju mina jeans som nu sitter allt annat än snyggt, men fick ett par av grannen som nu är min morot. Jag har fortfarande för tjocka lår men om nån månad kanske man kommer i dem Önskar dig lycka till ikväll, själv ska vi på två års kalas med massa kakor o tårta men mitt eldprov har jag redan haft, när min dotter fyllde 3 den 8:e *ler*

• BHJE

MissB:
    Haha...det där med att lägga märke till vad andra äter hade jag i början. På min dag 2 satt jag som vanligt o väntade på min buss mot jobb och jag har väl aldrig förr sett så många gå förbi mig, ätandes på en burgare från Mc Donalds....och idag har jag en näsa som på mils avstånd luktar sig till ett Ballerinakex

GoldMD:
    Usch, det där lät ju inte alls bra! Hoppas dina värden är som dom ska o att du kan fortsätta med dieten. Kram

• BHJE

Gumman grön:
    Jag har också börjat planera för mitt besök hos frissan. När vågen pekar på minus 15 är det dags; helt ny frisyr o nya färger i håret. 3,15kg dit o som jag längtar

• BHJE
    millan skrev 2009-09-27 23:12:29 följande:
    Blir såååå nyfiken på det här!! Ska på personligt möte på tis, har sökt att få bli testperson. Men det är ju sjuuukt dyrt!!! Hur har ni råd?????? Vill någon berätta ca pris, inskrivningsavgift, medlemsavgift, månadskostnad, veckokostnad, pris på soppor mm???? Vill såååå gärna men som ensamstående så är ekonomin ganska ansträngd
    Jag tyckte också att det var nått sjukt dyrt men räknar man på vad man lägger ut på mat, fika, gotter osv varje månad så är det inte så dyrt längre...även om det är mycket pengar. Vad jag har förstått så kostar det olika beroende på vart i landet man bor men detta är mina priser:

Medlemsavgift 400kr (en engångssumma)
    790kr/månad för gruppträffar, material samt träning på gym (öppet 06:00-22:00 alla dagar)
    Mat (soppor) för en vecka 609kr

Både jag o sambon går på detta - han har dock börjat äta sen ett par veckor tillbaka.

Jag är supernöjd med detta och tycker lätt det är värt varenda krona. Men jag har också varit ensamstående en gång i tiden o vet att pengar är ett otyg när man ska pussla med dem.

Tycker du ska sätta dig ner en dag o göra en överslagsräkning på vad du lägger i månaden på mat, gotter o sånt som man inte behöver..tex cigg/snus om man nu har den lasten. Coca cola osv. Man får ju saka en hel del när man påbörjar sin viktresa o kanske handlar det bara om några hundra kronor mer mot om man fortsarr i samma bana som innan man började. Vill också säga att räkna på det ordentligt innan du skriver in dig o skriver på deras avtal...dom är benhårda med sin betalning; ska mycket till för att man ska slippa ur avtalet.

Önskar dig lycka till o hoppas du får plats som testperson
  • BHJE

Miss Marillion skrev 2009-09-28 09:31:37 följande:

Gör som jag - handla på Tradera under viktnedgången! Gud så mycket fina saker jag har handlat där, till nästan inga pengar alls! Ska dessutom börja sälja av mina kläder som är för stora, alltid kul med lite extra pengar i plånboken!
    Jag handlar också mycket på Tradera...både till mig själv o barnen. Har alltid gjort
Svar på tråden xtravaganza