-
SweetXeroina skrev 2009-08-18 21:42:35 följande:Fan! nu kommer jag inte kunna krama nån utan att tänka på mina bröst
-
Vassandra skrev 2009-08-19 00:05:51 följande:Nej, väninnor emellan så reflekterar jag inte över det.Däremot om det är en tjej som jag gillar så blir varje fysisk rörelse något av vikt för mig.Anonym (storbystad) skrev 2009-08-18 23:54:44 följande:Och här satt jag och tänkte att det vore coolt att höra vad du tycker om saken - du brukar inte skämmas för dig menar jag
Ja, detta är sant i många fall.
-
har aldrig tänkt på att brösten trycks emot varandras... shit pommes fritt, orka bry sig
-
Som man kan man helt klart hänga kvar lite längre.
Sedan kan man ibland krama lite extra när man undrar hur mycket vadd som är under, det brukar kännas mer eller mindre.
Har aldrig varit med om att två killar nuddar varandra med kön.
Däremot har jag varit med om att kvinnor trycker sig lite extra och på så sätt nuddar. -
Yngre killar brukar göra så för att markera att de absolut inte är homo.Indillia skrev 2009-08-19 10:17:27 följande:Killar brukar väl böja sig framåt och bara slå ena armen om varandra när de kramas? Är det för att inte råka "nudda", eller vad? Är sällan jag ser två killar kramas ordentligt. -
Så är det. Jag älskar stora bröst och skulle gärna krama mina styrbystade tjejkompisar hårt och länge, men det skulle kännas som att jag nästan betedde mig sexuellt - väldigt invaderande på något sätt. Plus att jag förutsätter att de skulle undra vad jag håller på med. Då blir det mer en distanskram.MLT skrev 2009-08-19 09:19:46 följande:Men vafan nu kommer jag ju inte kunna krama någon, speciellt inte killar, utan att tänka på mina bröst! Jag har stora bröst och som någon skrev, är det därför vissa killar kramar en så långt ifrån? Haha..Har aldrig tänkt på detta förut, precis som jag antar att ni killar inte funderar på var kuken befinner sig om ni går nära andra killar. -
Vi njuter av varenda sekundAnna Paulita skrev 2009-08-19 11:00:31 följande:Jag har aldrig funderat på det. Däremot har jag funderat på om män reflekterar över det när de kramar en kvinna.
Nä, men vi försöker vara respektfulla och inte bete oss alltför närgånget.
-
De killar som inte reagerar över att en känna en kvinnas bröst emot sin kropp, även vid en hastig vanlig kram, hör nog till undantagen.
Det verkar lite naivt av alla tjejer som skriver att brösten är som vilken kroppsdel som helst. Bröst är ju en den mest påtagliga sexuellt laddade kroppsdelen på en kvinnas kropp. Bröst sänder ju massor av sexuella signaler, och är ju väldigt förknippade med sex och könsdrift på massor av olika sätt. Det är ju ingen slump att urringningar finns tex..
Jag lovar att jag inte är ensam om att få en liten impuls i hjärnans sexavdelning när jag känner ett par bröst, stora eller små, emot min kropp. Åtminstone om de sitter på en kvinna som inte är helt absurt mycket äldre eller yngre än mig själv. De som inte håller med mig är nog för hämmade för att erkänna för sig själva att det är så. Jag vet att jag har rätt!