• loffes

Brösten när tjejer kramas

Undrar om tjejer tänker på var brösten hamnar när dom hälsningskramas.

Rör inte ens egna bröst den andra som man kramar, medvetet eller omedvetet.
    Eller kramar man ordentligt för att man vill känna den andras bröst, eller
    är brösten en kroppsdel som man som kvinna inte reflekterer över...

Spelar kramar olika roll beroende på om man själv har stora/små bröst samt
    om den man kramar har stora/små bröst.

• Svar på tråden Brösten när tjejer kramas
  • Anonym (ha ha)

nej. jag tänker inte på mina bröst när jag kramas med en kompis.

• gaffsan

Jag kramar folk utan att ha en tanke på brösten. 

• snarret

Hehe vilken rolig fundering :)
    Jag har aldrig haft en tanke på det. Dom är bara en kroppsdel, som vilken som helst :)

• Lindorm

Nej, jag tänker inte på mina egna eller andra tjejers bröst när jag kramas. Om hon inte har fantastiskt stora, för då blir det lite roligare att kramas.

• Matillin

Aldrig tänkt på om mina bröst rör någon annan när jag kramas, och jag har rätt stora.
    Är det kanske därför alla killar man kramar hej eller så alltid gör det så löst och långt ifrån?

• lieva

haha..jag har stora bröst och ibland när dem är ömma kan det göra ont att krama någon annan som också har stora. Annars tänker jag inte så mycket på det heller.

• loffes
    snarret skrev 2009-08-18 20:44:03 följande:
    Hehe vilken rolig fundering :) Jag har aldrig haft en tanke på det. Dom är bara en kroppsdel, som vilken som helst :)
    Fel, fel, fel! Bröst är [b]inte[/b] vilken kroppsdel som helst, om jag får bestämma.

Konstiga tankar...Heelt natruliga och jag har faktiskt undrat över detta läänge.

Om jag är galen i bröst? -Tja, lite
  • Matillin
    loffes skrev 2009-08-18 20:47:53 följande:
    Fel, fel, fel! Bröst är [b]inte[/b] vilken kroppsdel som helst, om jag får bestämma.Konstiga tankar...Heelt natruliga och jag har faktiskt undrat över detta läänge.Om jag är galen i bröst? -Tja, lite
    Ja det var ju liksom solklart att du var man, jag tror få kvinnor skulle fundera över en sån här sak av naturliga skäl.
    Ni killar kan ju inte veta hur det känns att ha bröst heller liksom
  • Anonym (lila)

Jag tänker oftast inte på det men när en kille håller sig lite extra kvar misstänker jag så klart varför. Mina bröst är väldigt stora tyvärr så då kan jag känna mig lite obekväm.

• multivitaminjuice

Tänker killar på att dom nuddar varandras skrev när (om) de kramas? är de något de tänker på eller är det som en kroppsdel vilken som helst? är det olika beroende på hur stor kuk man har eller hur stor kuk den man kramar har?

OnT: nej det är inget jag tänker på när jag kompiskramas, hade jag varit homo/bi så hade jag nog tänkt på det när jag kramade ett potentiellt ragg/flirt men inte annars.

Svar på tråden Brösten när tjejer kramas