Inlägg från: mimspims |Visa alla inlägg
  • mimspims

Höst/vinter skor för gravida?

Hej,
    en lite onödig fråga kanske, men jag e nyfiken ;)
    jag har bf 29 januari, alltså då det brukar vara som kallaste.
    Har ni som fött barn på vintern haft väldigt svällda fötter och ben eller har kylan lindrat? Kan man köpa stövlar? Kan man gå med klack fast man är gravid? Och undrar hur ni tänker göra/har gjort?

Mamma skrämde upp mig igår då hon berättade att sista månaderna som hon var gravid med mig var pappas gummistövlar det ända som gick på hennes fötter och jag är född i november.

• Svar på tråden Höst/vinter skor för gravida?
  • mimspims
    Camillis75 skrev 2009-08-19 16:03:31 följande:
    Det är nog väldigt individuellt om man sväller eller inte, mina vader gjorde att jag inte kunde ha mina stövlar. Sen så kan det vara svårt att gå med klack om man får foglossning.. så jag skulle nog rekommendera ett par bekväma skor utan klack, tråkigt kanske?
    neej inte tråkigt, vill ju bara veta så jag inte köper ett par skor som jag sen inte kan använda :)
  • mimspims

Jag skulle helst gå med sambons crocs hela vintern men hatar att ha blöta fötter :/

• mimspims

Hade ett par uggs-kopior förra vintern men dom blev förstörda innan vintern var över men jag tror jag kommer satsa på ett par äkta nu så de kanske håller :) sköna skor!

Svar på tråden Höst/vinter skor för gravida?