Min pappa gick bort igår. Varför kan jag inte få gråta ut?
Min älskade fina pappa gick bort igår.
Vi fanns vid hans sida, mamma jag o min bror, när han tog sista andetaget.
Han blev bara 60 år.
Vi fick cancerbeskedet för mindre än 4 veckor sedan så allt gick så himla fort!! Aldrig trodde man väl att det skulle gå så fort och att det inte skulle gå att bota honom!
Det är så chockande alltsammans!
Hur mkt jag än tänker på det så kan jag inte få in att det är sant! Pappa finns inte mer!! jag försöker gråta men det kommer inte mkt. jag e bara tom!
Nu sitter jag här och är alldeles tom, jag vet inte varför jag inte kan gråta ut??? det kommer lite tårar då och då men jag kan inte gråta.
Vad är det för fel på mig??
Jag vill ju gråta o sörja min pappa.
Vi alla har varit hos honom i stort sätt hela tiden sen han för första ggn kom in till sjukhuset i början av juli, sen sov vi hos honom sista veckan i livet.
Han har varit världens bästa pappa o make!! kunde inte fått bättre och vi har alltid haft en nära o kärleksfull relation
MEN varför kan jag inte gråta?
Jag börjar bli rädd för mig själv!
Igår när han somnade in så kom det tårar i omgångar, jag var inne hos honom många ggr efter att dem gjort i ordning honom, tog på honom, pussade honom, kramade, kände på honom, bad för honom, sjöng för honom, gick ut och in flera flera ggr, jag grät lite då och då men sen är det som allt blockeras.
Varför!?