• Bevabus

We are the Billie Jeans!

Här är den nya diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

• Svar på tråden We are the Billie Jeans!
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-10-24 21:11:20 följande:
    Locohead is not me That's for sure, if you know what I'm talking about ;) hahaha
    Bevabus skrev 2009-10-24 21:12:59 följande:

" target="_blank">

Den är baserad på boken skådisarna gör ett toppenjobb!
    Ska ta mig en titt sen
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-10-24 21:22:05 följande:
    Vadå är det Bad då? Började dom inte med Off the wall, eller har jag missat nåra?
    Aftonbladet börjar med Bad
    alaihrap skrev 2009-10-24 21:34:49 följande:
    Oja, rymning var ju ett alternativ, polisen hade inte hittat dej i folkmassan så det skulle nog gå vägen! Jag skulle nog ha rymt, men så blyg som jag var i den åldern skulle jag inte ens ta mej till busshållsplatsen haha. Mmm This is it blev ju som de blev, hade jag fått tag i biljetter hade jag nog varit ännu mer... ledsen över hans bortgång! Kan tänka mej det, försöker föra över så mycket som möjligt på äldsta dottern jag med, det ska börjas i tid =) Många av hans låtar har ju dunka dunka o fart, det gillar ju barn ;) Här om veckan lyssnade jag mycket på "Speechless" och någon dag senare kom dottern o sjöng "Pissless, pissless".. Haha.
    Haha!! Pissless How cute!
    Jag var oxo en blyg flicka.. Fast ändå ganska.. ond.. på nå vis.. Även feg!
    Nåja! Inte så mkt att göra åt det nu
  • KikiBoo
    Rååsa Smurfen skrev 2009-10-24 21:21:06 följande:
    jaa  vad ska jag säga ..darkest hour är ju om anklaglerserna mot Michael  hur allt gick till   en väldigt känslomässig bok om tex hur han stod där i sin bruna morgonrock och alla stod beredda att studera hans penis hur han bad att slippa och  hans tårarna tyst rann nerför kinderna när han lätt morgon rocken falla King of pop handlar om hur hans liv startade  hur jackson five bildades  och om relationerna till de andra bröderna ,Victory turnen hur han egentligen inte ville göra den med gjorde den sen pga hans mamma  alltså typ om hans liv väldigt intimt och fint . Unmasked handlar om att författaren först bestämde sig för att skriva forska och skriva en bok om Michael  inte för att han gillade honom utan för att när domen föll mot Michael att han var oskyldigt så kunde han inte tror det utan var säker på att det fanns en andra sanning bakom ,men när han började forska om Michael så blev han övertygad att det  var falska anklagerser och fick en helt annan bild av honom och började tycka om honom i stället.
    Minns att jag läste om anklagelserna som liten.. Om att dom granskade han naken. I artikeln beskrev dom hans penis. Var hemsk att läsa.
    De får jag hoppas att dom inte gör i boken
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-10-24 23:16:54 följande:
    Minns att jag läste om anklagelserna som liten.. Om att dom granskade han naken. I artikeln beskrev dom hans penis. Var hemsk att läsa.De får jag hoppas att dom inte gör i boken
    nej det gör de inte utan bara hans känslor när de gör det och hur människorna betedde sig som gjorde det.
  • Rååsa Smurfen
    Rååsa Smurfen skrev 2009-10-24 23:31:33 följande:
    nej det gör de inte utan bara hans känslor när de gör det och hur människorna betedde sig som gjorde det.
    Man upplever att boken är skriven av en mycket god vän till Michael så man behöver aldrig vara orolig när man läser att det ska stå nått dåligt om han i den,dock är författaren ingen personlig vän men ett väldigt stort fan av Michael ,har för mig att de har träffats okså.
    Tänkte läsa de här två och Moonwalk av han själv först och sen läsa de andra som vissa av dem är lite kritiska till han för att få en så bra bild som möjligt av han
  • alaihrap
    mona83 skrev 2009-10-24 21:28:29 följande:
    Jag ska väl berätta lite om mig med. 26 år och bor i Nyköping. Har 2 barn, sonen blir 4a i januari. Men man kan lätt tro att han är en väldigt stor bebis, för han tror att m,an kan skrika så får man som man vill . En 2 årig dotter som inte alls är lika gring Tre katter, 1 marsvin och 1 kanin bor hos oss. En lejonhövdad dvärgvädur färgen var nått med blå zobel. Gillar Pontare mer och mer nu . Han pratade så fin om Freddie Mercury på körslagen . Tyvärr åkte Uggflas och den där dansbandsnissen är KVAR. Jag fattar inte
    Haha, din 4 åring låter som våran 2,5 åring =) Om man springer.. eller skrattar hysteriskt.. eller skriker så får man som man vill, när man vill! Funkar ju inte riktigt så, speciellt inte när man ska släpa dom till dagis =)

Ooh, massa djur =) härligt.. jag älskar djur och brukade alltid ha eget zoo hemma förr, men nu är det mindre djur o fler barn istället!
  • alaihrap
    mona83 skrev 2009-10-24 21:38:43 följande:
    Min 2 åring älskar Billie Jean, auww går hon runt en hel dag sen. Auww
    Haha, gullegull! De är verkligen så ärliga barn.. förstår inte hur de kommer på allt!
  • alaihrap

Rååsa Smurfen skrev 2009-10-24 22:34:00 följande:

för att de är underbara  kolla mitt galleri så se du att jag älskar dem Molo är favoriten ,men gillar även Katvig ,kikkid (holländskt ) småfolk  mm Säljer mycket av de kläderna på Tradera för att kunna köpa nytt
    Tuffa kläder juh :D Måste vara kul att ha något som inte alla har?
  • alaihrap
    BooBoo skrev 2009-10-24 23:13:39 följande:
    Haha!! Pissless How cute! Jag var oxo en blyg flicka.. Fast ändå ganska.. ond.. på nå vis.. Även feg! Nåja! Inte så mkt att göra åt det nu
    Haha ond, why?
Svar på tråden We are the Billie Jeans!