• Bevabus

We are the Billie Jeans!

Här är den nya diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

• Svar på tråden We are the Billie Jeans!
  • Rååsa Smurfen
    Angående This it is  Lyrics fit the bill
    "The song was picked because the lyrics were appropriate because of the name Michael gave his tour," said a spokesman for Jackson's estate..
    Verkar alltså som att de bara valde ut den låten efter hans död just för att den passade med namnet han gett sin turne .... alltså ingen sång Michael själv bestämmt ska vara med .
    Därför blev ju alla fans som väntade sig en ny sista  hitlåt  från Michael besvikna  på This it is som som andra valt ut och herr Anka få nu 50  % av intäkterna ....
    Råkade trycka på nån knapp så texten blev konstig och orkar inte skriva om...
  • alaihrap
    Bevabus skrev 2009-10-24 00:31:39 följande:
    Va kul med en ny!! Välkommen berätta gärna lite om dig själv så berättar vi andra om oss själva också
    Hehe, tacketack!

Lite om mej själv.. hm..
    Michael har alltid varit en stor idol för mej, åtminstone sen jag var 13-14 år (nu 21 år). Har väl inte varit det trognaste fanet, men när jag väl börjat lyssna på hans musik så är det svårt att sluta! Sörjt honom en hel del,
    gör det ännu, men inte lika mycket..

Annars är jag Umebo, sambo, har ett bustroll på 2,5 år och ett blivande bustroll på 6 mån, hund o kaninägare, mammaledig =)
  • alaihrap
    Brooke skrev 2009-10-24 12:48:00 följande:
    Ohh va roligt =) Välkommen in i gänget =)
    Tackar! Ni kanske behöver lite nytt kött här =)
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-10-24 12:34:55 följande:
    vadå dröm? det där tyckte jag lät precis som igår kväll! kommer du inte ihåg?? :O
    Ibland har jag skitsvårt att hålla koll på vad som är verklighet o dröm..
    Undra om jag drömmer nu...

Bevabus skrev 2009-10-24 13:11:03 följande:
    4 dagar kvar tills "This is it" med K
    Hoppas det är mig du menar hahaha...
    alaihrap skrev 2009-10-24 16:17:57 följande:
    Hehe, tacketack! Lite om mej själv.. hm.. Michael har alltid varit en stor idol för mej, åtminstone sen jag var 13-14 år (nu 21 år). Har väl inte varit det trognaste fanet, men när jag väl börjat lyssna på hans musik så är det svårt att sluta! Sörjt honom en hel del, gör det ännu, men inte lika mycket.. Annars är jag Umebo, sambo, har ett bustroll på 2,5 år och ett blivande bustroll på 6 mån, hund o kaninägare, mammaledig =)
    Välkommen de nya köttet
    Själv är jag 26 years old.. Mammledig oxo. Två barn. Son på 4 och dotter på 2 ..
    Vart MJ fan i 20 år.. Jag hoppas vi får chansen att gifta oss i där uppe då det aldrig blev av här nere
    Bor i en liten fjärtort kallad Sala...
    Hund, katter, sambo och massa dammtroll
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo

Ser att jag inte missat så mkt här inne.. Trodde ni skulle skrivit satan

Barn har setat i brandbil.. Det var läskigt o skoj.. Annars var det inte så mik mer roligt på Barnens Lördag..
    Nåja!  Har lekt hemma hos Saeah fram tills nu. Full rulle. 4 kids.. Jippikayey

Hur har ni haft de idag då?

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
Svar på tråden We are the Billie Jeans!