Inlägg från: MiaÅRoger |Visa alla inlägg
  • MiaÅRoger

Förstföderskor sommarbarn- Linköping3

shit va fort 3 månader har gått sen den förra tråden startades!

• MiaÅRoger

Grattis Sanna! Hoppas allt gick bra och planerat som det var tänkt NU får du också snusa på bebis!

• MiaÅRoger

Ikano torsdag 3/9 kl.13
    Lisa & Lily
    Maja & Ylva
    Hanna & Alicia
    Mia & Vilma

Jag hör av mig till nån av er om vart vi ska mötas. Är inte så hemma på Ikano

• MiaÅRoger

Japp! I tisdags var det väl tror jag. En liten Stina Anna Maria på 2300g nånting. :)

• MiaÅRoger

Ja det är dålig aktivitet här inne! (Ni i samma stad kan ju träffas varje dag om ni vill, era lyckostar, men jag kan bara hänga på forumet för att veta va ni håller på med.) :-P Jag tycker vi drar ihop en fika i början av nästa vecka, gärna i Ikano igen för det var så smidigt. Sen åker vi till Sundsvall på torsdagen eller fredagen.

Fika Ikano dag? tid?

Mia & Vilma

• MiaÅRoger

va dumt att det blev onsdagar :P Babysången här är på onsdagar mellan 9-11.30 så jag kan inte komma då :(

• MiaÅRoger

hallå, har elin fått sin bebis nu? varför är det ingen som säger nåt??
    Grattis Elin isf!

• MiaÅRoger

jag kan nog på onsdagar ändå. det var så konstigt med babysången för det stod 9-11.30 på annonsen men när jag var där till 9 så var det drop in fram till 10 och sen fika kl 11-11.30 så jag skulle kunna hinna till Linköping till tolv eller ett ändå

• MiaÅRoger

Hallå! JAg tycker det är lite dåligt med uppdatering här inne! Hur är det med alla?

Jag tycker det vore kul om alla ville koma ut till oss och hälsa på innan vintern. Iofs hoppas vi ju att vi snart ska flytta så då kanske ni kan komma till det nya huset istället.

Svar på tråden Förstföderskor sommarbarn- Linköping3