• majsing

Förstföderskor sommarbarn- Linköping3

Fikatråd för oss förstföderskor i linköping som har fött/väntar sommarbarn i år.
    Vi träffas ungefär en gång i veckan antingen på ett fik eller hemma hos någon.

Vi som hänger här är:
    20 apr- Majsing (Maja födde dottern Ylva)
    11 maj- Isabella (Bella födde dottern Tilde)
    2 juli- LisaPi (Lisa födde dottern Lily)
    5 juli- Hannas (Hanna födde dottern Alicia)
    2 aug- Emmpe030 (Emma födde sonen Lucas)
    6 aug- MiaÅRoger (Mia födde dottern Vilma)
    14 sep- thelifesaviour (Sanna)
    18 Sep- Elin Wideslätt (Elin)
    23 sep- Ceciliasplace (Cissi)

• Svar på tråden Förstföderskor sommarbarn- Linköping3
  • thelifesaviour

Yey. :)

jag väntar inget mirakel, i min mage växer ett spektakel.
  • majsing

om inte alla har fått mail om det så kan ni väl skicka ut till dem. De sa att jag spammade när jag skickade samma sak till flera personer.

• majsing

På tal om kräftskivan förresten. Jag och magnus sköter maten för en liten peng f¨rån er. blir nog 100 per person, verkar det som ett bra pris. (vi sköter inte bara kräftor. paj och sånt lagas också, så att icke kräftätare blir mätta och glada också)

• thelifesaviour
    majsing skrev 2009-08-21 10:47:10 följande:
    På tal om kräftskivan förresten. Jag och magnus sköter maten för en liten peng f¨rån er. blir nog 100 per person, verkar det som ett bra pris. (vi sköter inte bara kräftor. paj och sånt lagas också, så att icke kräftätare blir mätta och glada också)
    Låter helt fantastiskt tycker jag!
    jag väntar inget mirakel, i min mage växer ett spektakel.
  • Ceciliasplace

Hej tjejer... Gud vad jag börjar känna av att det närmar sig. Har hela tiden mensvärk och det trycker rätt bra där nere... Men det är ju en månadkvar... Få se om det trappar ner lite.. Kände ni mycket sista månaden typ varje dag?

Kramen

• majsing

Jag skulle behöva veta vilka som kommer på kräftskivan och om ni är allergiska mot något (man kan, som Bella mad senap, vara allergisk mot smaken).
    Jag gör en lista som vanligt, om ni vill sova över kan ni ju skriva det också.

Kräftskiva i brokind lördag 5/9:

Maja, Magnus & Ylva

• Hanna S

Maja, Magnus & Ylva
    Hanna & Alicia (inte allergisk)

• thelifesaviour

Maja, Magnus & Ylva
    Hanna & Alicia (inte allergisk)
    Sanna & Linus (inte allergiska)

Svar på tråden Förstföderskor sommarbarn- Linköping3