minnas xiii
"Förtvinade lårmuskler"?? Inte fan bajsar de med låren heller.. eller
DET var det dummaste jag hört på länge...!!
"Förtvinade lårmuskler"?? Inte fan bajsar de med låren heller.. eller
DET var det dummaste jag hört på länge...!!
Åh MAJA!! Kan inte du snälla ta lite kort på diverse detaljer du har målat fint där hemma? (Se där, vips så fick du ngt att göra
)
Rooossy!! vad roligt att se dig! Sitter i telefonkö så jag skriver lite snabbt bara ang. kräkbarn.
Maja.. du, stor stor kram! Eller som GoseMio skulle ha uttryckt det "Majakjam". Åh vad frustrerande bejb, så in i h-e frustrerande
Du har verkligen ork du som har orkat med allt hittills, Skalman ser nog inte riiiktigt vad han har att hämta i dig. Är det nu vi skall återuppta de där enkelflighten till Afganistan/Irak?
(Här blir det nog klipp-klipp, på J alltså, så småningom).Halkar in lite på "trots"-ämnet, tänker på det Maja beskriver och jo'ra, vi har entrat! Helt fascinerande att se vår lunga BollFerdinand "bli stungen av en geting" (precis som i teknaden) då och då och bete sig därefter
Med mig testar Boll 1-2 grejer per dag, jag har utrönt att det är hans sätt att testa standarden för dagen. Så 2, på sin häjd 3 rejäla fighter har han och jag, á la Tjur möter Tjur.
Men precis som Maja beskriver det, att ta fram "Hanteras Varsamt" skylten är nog det jag mest gör hela dagarna, det är mitt enklaste alternativ eftersom Luna ju drar sina arior och det gäller för mig att hantera Boll varsamt för att undvika så många konflikter som möjligt.
Men J testar han liiite fler gånger men det är deras fighter, där lägger jag mig endast i i nödfall.