Ramadhan
Amiras mamma skrev 2009-09-04 00:06:22 följande:
Ja du får gärna citera mig där jag använder fula ord.. Nej om du nu minns mig så bra som ummAmira kommer du kanske ihåg att jag till och med skrev på min pres att jag försöker koncentrera mig på att prata och förstå arabiska och på så sätt kunna lyssna på
Koranen.Du kunde ju ha frågat mig respektfullt istället för detta fula inläggJmia skrev 2009-09-03 00:14:14 följande: Håller du inte med..ful ton får bara en ful ton tillbaka så spela inte martyr.
Visst minns jag ditt förra nick, men jag har knappast memorerat din pres. Däremot mindes jag vad du skrev i en annan tråd, men skönt att du förtydligat dig själv nu.
För säger man bara att man lärde sig läsa och skriva arabiska på 12 v i ett försök att framställa sig som flytande i språket blir det naturligtvis ett frågetecken när man ändrar sig helt plötsligt senare.
Jag har ingen anledning att citera dina meterlånga inlägg utan det framgår tids nog vad som är fult eller ej.
Ett tips, när du skriver snabbt, slarvigt och argt blir det INTE bra. Så vill du inte framstå som osympatisk och upprörd borde du ta det lite piano och skippa de fula orden.
Är inte din religion Islam?