-
Nej, och?oOHalalOo skrev 2009-09-21 21:55:25 följande:Alla kvinnor kan inte få barn. -
The straight way skrev 2009-09-22 09:02:51 följande:
Vad är det för fel på dessa muslimska kvinnor som blir kåta så fort de luktar en mansparfym?Vad är det för fel på dessa muslimska män som kläcker ur sig sån här dynga? -
The straight way skrev 2009-09-22 10:33:27 följande:
De tänker logiskt till skillnad från andra som inte har annat att tänka på än att vara kåt bara för att en man har sprayat Axe på sig.Tror du att ni muslimska män kan HINDRA kvinnor från att känna kåthet genom att skuldbelägga dom? -
Jag fattar inte heller varför muslimska män enligt islam ska ha parfym, om de gifta kvinnorna ändå inte får notera denna doft för då är dom stenkåta, och männen inte får göra sig till för andra än sin fru/sina fruar.
Vad fan är meningen?
Ska männens parfym attrahera andra män eller? -
The straight way skrev 2009-09-23 10:50:20 följande:
Sista frågan, vad gör din man när du vänder huvudet mot en främmande man som bär på en parfym ute på gatan och som du får känslor för (tycka han är attraktiv)?Är det verkligen gudsfruktigt att gå på såhär mot en muslimsk syster? -
TSW - Du undviker att svara på frågan:
Varför ska muslimska män enligt islam ska ha parfym, om de gifta kvinnorna ändå inte får notera denna doft utan att skuldbeläggas som en dålig kvinna? -
The straight way skrev 2009-09-23 11:19:23 följande:
Kvinnan är känslosam enligt profetens hadither .Men att verkligheten är mycket mer mångfacetterad än så det väljer du att blunda för? -
The straight way skrev 2009-09-23 16:50:43 följande:
Tycker du frågan låter fel? Varför i så fall?Jag tycker du sätter dig till doms över din muslimska syster med dina frågor, det känns inte vidare gudsfruktigt. -
The straight way skrev 2009-09-23 16:50:59 följande:
Har redan svarat på det.Nej, det har du inte. Du snackar bara runt ämnet. -
The straight way skrev 2009-09-23 16:51:28 följande:
Din verklighet är annorlunda än min.Nej, vi lever i samma värld.
Och i denna världen är det inte generellt så att kvinnor är mer känslosamma än män. Lev lite och titta upp från islamtexterna.
Om det stod i Koranen att jorden är platt, skulle du inbilskt hävda det då också?