Inlägg från: Henom |Visa alla inlägg
  • Henom

Ramadhan

The straight way skrev 2009-09-23 17:16:32 följande:

För det första vet du inte ett skit om vad gudsfruktig betyder.
    Ojdå, varför nu inte detta då?
  • Henom

The straight way skrev 2009-09-23 17:16:32 följande:

Så svara mig, vad är det för fel i frågan?
    Frågan är fel eftersom den endast syftar till att sätta din muslimska syster på plats och höja dig själv. Mycket fult.
  • Henom

The straight way skrev 2009-09-23 17:16:53 följande:

Jo det har jag, kolla bara lite extra så hittar du den.
    Jag har läst igenom allt som skrivits, och nej du har inte svarat.
  • Henom

The straight way skrev 2009-09-23 17:19:02 följande:

Nope att vi lever i samma värld innebär inte att allt våra verkligheter är detsamma. Ja kvinnor enligt profeten är känsligare än mannen. Jo jag lever och märker dagligen att han hade rätt. I koranen står det att jorden är äggformad så platt är den inte ifall så trodde dina förfäder utifrån vad kyrkan ansåg.
    "Enligt profeten"... fuck profeten.
    Om du använder eget sunt förnuft så måste även du tillstå att du inte kan generalisera så grovt att kvinnor per definition är känsligare än män. Det är så dumt att klockorna stannar. Tänk lite själv karl!
  • Henom

The straight way skrev 2009-09-23 17:28:30 följande:

För du vet helt enkelt inte vad det är.
    Men du vet förstår jag, Herr ödmjukhet själv?
  • Henom
    oOHalalOo skrev 2009-09-23 17:42:49 följande:
    För mig är en klar vink om att när man får höra något som är ytterst tragiskt så brister oftast kvinnor ut i gråt medan männen inte gör det.
    Det där var så dumt att jag knappt orkar kommentera.

Givetvis brister även män ut i gråt över tragiska saker, och givetvis finns det kvinnor som INTE per automatik gråter över tragiska saker bara för att de har en slida istället för en penis.

Vilken härligt svart/vit värld ni lever i. Så enkel.
  • Henom
    oOHalalOo skrev 2009-09-23 17:44:51 följande:
    Jag ser bara en fråga som ställs. Jag tror du missar nåt här. Det är inte förbjudet för muslimer att diskutera sinsemellan, att diskutera innebär att ställa frågor för att få svar.
    Du tycker att han diskuterar, jag tycker att han sysslar med nåt helt annat.
  • Henom
    oOHalalOo skrev 2009-09-23 17:46:14 följande:
    OM du vill diskutera med mig framöver så vårda ditt språk, dvs lämna förolämpningar på din egen bakgård. Klarar du inte av det så behöver du inte vända dig med inlägg till mig framöver.
    Om du är så känslig behöver du inte svara.
  • Henom
    oOHalalOo skrev 2009-09-23 18:08:04 följande:
    Det är inte dumt alls som jag ser det utan speglar rätt väl verkligheten.
    Nej, det speglar enbart er egen ihopknåpade tillrättalagda "verklighet".
    Ni instämmer i allt Allah och hans profet säger, hur helt uppenbart uppåt vägarna galet det än må vara. Hjärntvätt.
  • Henom

The straight way skrev 2009-09-23 20:27:26 följande:

Henom Du sysslar med nått annat än att diskutera, det har fler lagt märke på.. Eftersom du förolämpade den mest heliga person för mig kommer dina inlägg vara obesvarade.
    Ändå har du skrivit ett flertal svar till mig redan? Svårt att hålla dig?
  • Henom

The straight way skrev 2009-09-23 20:44:38 följande:

Henom Sen jag läste din förolämpning blev det stopp. Inga fler diskussioner med dig om du fortsätter med det så du väljer själv.
    Om du försöker leka "Tysta leken" så går det inget vidare för dig.
  • Henom

Och även om den muslimska kvinnan SKULLE bli kåt, är det så jävla farligt?

Kvinnans sexualitet har skuldbelagts nog nu!

Låt kvinnor få vara kåta för fan. Att vara kåt är inte detsamma som att vara otrogen. Shit alltså, 1400-talet ringde och vill ha tillbaka sin förlegade kvinnosyn.

Det är år 2009, dags för män att fälla ner pungen och landa, och inse att dom inte kan bestämma huruvida det ska pirra till i en kvinnas underliv eller ej.

• Henom

TSW - Varför är det så läskigt med kåta kvinns?

Svar på tråden Ramadhan