behöver hjälp nu ang 4-års trots...orkar inte mer..
Min 4 åring håller på att knäcker mig oxå.
Igår när vi var ute en liten kort sväng som jag sa till henne innan. Och när vi skulle gå in störtvägrade hon. Jag gick in och höll koll på henne hela tiden och var beredd på att springa ut om hon sprang iväg eller om någon galning kom fram. Fungerade inte,stannade inne antagligen alldeles för kort tag. Gick ut och försökte bära in henne. Jag opererade mig för 4 veckor sedan så de gick inte så bra. Försökte två gånger men hon kom loss båda gångerna. Till slut gick jag in igen och stannade inne 10 minuter innan hon kom. Höll naturligtvis uppsikt konstant, så hon inte sprang iväg. Till slut kom hon. De hela höll på 40 minuter.
Snacka om att skämmas inför alla grannar med tanke på att hon på väg in skrek ajaj det gör ont. Sluta.
Men ett som är säkert är att jag andas ut varje dag närhon somnar för kvällen, vilket hon inte gör förrens 9. Men inte så konstigt då vi inte behöver kliva upp förrens halv åtta på morgon. Men hennes lugna perioder är väldigt korta och hennes trotsperioder är väldigt långa. Men samtidigt är hon en ängel borta och har alltid varit.