zonterapi mot barnlöshet?
Är det någon som har provat zonterapi mot barnlöshet? Är det någon som kan tipsa om en bra zonterpeut i Stockholm?
Är det någon som har provat zonterapi mot barnlöshet? Är det någon som kan tipsa om en bra zonterpeut i Stockholm?
Då ska jag prova det! Om inte annat är det väl ganska avslappnande och det är ju alltid bra.. Hos vem gick du? Var det i stockholmstrakten?
Bra ide´! Kanske skulle köpa en bok till sambon....
Tack för era svar! Jag har hittat en zonterpeut som verkar bra och var där första gången igår! Det gjorde verkligen jätteont på de ställen som har med fertiliteten att göra!! Andra ställen kändes knappt alls... Så tror benhårt på det här, ska gå regelbundet en gång i veckan framöver. Var väldigt avslappnade också trots att det gjorde ont..
Jenni1987, vad är Cranio sakral terapi?
Tack för din förklaring Jennie1987 om cranio sakral. Det låter spännande!! Jag frågade zonterpeuten om det och hon visste vad det är men inget hon gör tyvärr... Jag har också börjat med att dricka kamomillte..
Va häftigt att du inte känner nåt under behandlingen nu! Då är det ju verkligen nåt som har hänt! Spännande!! Jag har hittills varit på två behandlingar. Ska dit imorgon igen. Områdena för sköldkörteln, äggstockarna, nacken och det som har med hormoner och regelbundenheten på mensen gör jätteont! Får verkligen bita ihop för att inte skrika rätt ut....Har din zonterapeut också berättat att man enligt alternativmedicinen har "fyra" äggstockar? Dels de två vanliga och dels nacken och sköldkörteln. Lustigt är att det är just de punkterna som gör som mest ont på mig...Ett tydligt samband enligt zonterapeuten....