• Lyndi

zonterapi mot barnlöshet?

Hej tjejer!

Jag ansluter mig lite här. Ska på min första zonterapi behandling i morgon. Det ska bli jättespännande!
    Jag har både eksem och ägglossning som jag vill råda bot på. Äl verkar utebli, trots att det är 7 månader sen jag slutade med mina p-piller. Eksemen har förföljt mig i 10år...

• Lyndi
    Jennie1987 skrev 2009-11-15 23:05:17 följande:
    Då önskar jag dig verkligen lycka till! Hoppas att zonterapin funkar för dig! Ska hålla tummarna imorgon.Jag har gått på 7 behandlingar, och känner en enorm skillnad.Hoppas du blir av med dina eksem och att ÄL kommer igång :)Stort Lycka Till!
    Tack snälla du, va gullig du är!
    Jag har i stort sett bara hört positivt om zonterapin så jag tyckte att det kunde vara värt att prova! P-pillerna verkar ha stört min kropp ordentligt, så nu vill jag få bukt med det! Eksemen också såklart!

Vad betalar ni för en timma hos zonterapeuten?
  • Lyndi
    Jennie1987 skrev 2009-11-16 16:32:51 följande:
    Jaa, det är absolut värt att prova! Och även om det inte skulle hjälpa mot just dem problemen du har så är det ju aldrig fel med att få en balans i kroppen! Jag betalar 400:- varannan gång hos min zonterapeut. Så man kan ju säga 200:-/gång. Och i regel är min behandlingar 1,5-2 timmar. Sällan bara 1 timme. Så jag tycker att jag får mycket för pengarna :)Hur kändes det idag? Nu är jag ju nyfiken!
    åh, det kändes jättebra!

Jag var öm på ställena för äggstockar, bäcken, nacke, axlar, skuldror, ländrygg (jag har ofta ont i ryggen/axlarna) och så tyckte hon att delen för hypofysen kändes lite "knölig" så där jobbade hon också. Nu känner jag mig alldeles matt i kroppen men ändå med energi! Har tid om en vecka igen!
  • Lyndi
    Jennie1987 skrev 2009-11-20 08:43:56 följande:
    Åh, så bra att det kändes bra! Vad "bra" att hon hittade dina zoner så hon kan jobba vidare med dig!!Ska tänka på dig :)
    Men ååh, va söt du är!

Hur går det för dig?

På måndag är det dags för min andra behandling.
Svar på tråden zonterapi mot barnlöshet?