Komvux
Jag går inte heltid och så gör det inget om man missar en lektion eftersom det är eget ansvar så det är bara att räkna hemma om kidsen skulle bli sjuka..
Jag går inte heltid och så gör det inget om man missar en lektion eftersom det är eget ansvar så det är bara att räkna hemma om kidsen skulle bli sjuka..
Vårat internet har vart nere så nu har man gått på fl avänjing ett tag..
Hursomhelst så har jag inte räknat någonting för jag har haft en tandvärk från hell och har inte fungerat som människa,idag tror jag och hoppas att det har släppt lite..
Vi har en tunn mattebok känns bra..räknar med matte 4000
Vi sitter bara och räknar på lektionerna frågar om vi behöver hjälp och inga prov kommer vi ha heller
Åh så åkte man till skolan idag så var matten inställd kul precis som om man inte har nått bättre för sig än att åka 8 mil i onödan...
Ska sätta fart hemma nu tänkte jag men måndagsmigränen sitter fint den crap
Vad ska ni andra plugga vidare till som läser in behörighet?
Själv som sagt funderar jag på sjuksköterska men det kan ju komma att ändras med tiden om jag känner mig själv rätt..
Det svarta fåret skrev 2009-09-02 16:47:52 följande:
Ja du ingen aning om hur han ska sätta betyg,han tittar väl och godkänner antar jag
eget ansvar kallas det
Jag läser ju egentligen inte på komvux eftersom det inte finns här längre utan på en folkhögskola,men det är ju samma kurser som komvux hade innan,så jag antar att det kan vara en viss skillnad?
Fast han skröt om att hans elever oftast fick vg,då har han inte träffat mig
Ja jag tänker ju inte gå ett halvår utan att lära mig något,om man säger så..
Jag är mer än väl nöjd med ett godkänt eftersom jag vet hur värdelös på matte jag är...o det är väl det som krävs för att bli behörig