Komvux
Jag är ju inte direkt duktig på att uppdatera men jag har sjuka barn hemma och haft strul med den äldsta i skolan så här har inte räknats alls
Måste räkna ikapp nästa vecka
Jag är ju inte direkt duktig på att uppdatera men jag har sjuka barn hemma och haft strul med den äldsta i skolan så här har inte räknats alls
Måste räkna ikapp nästa vecka
Vi har oxå 2 timmar i veckan,el egentligen 4 men då blir det räkna matte 2 timmar på raken och det pallar jag inte..Jag räknar bäst hemma
För mig går det halvbra,har för mycket i huvudet just nu,sonens utredning för adhd och asperger och det faktum att han inte går till skolan
Nope läser på folkhögskola och jag kommer verkligen inte ihåg matte A som roligt och ännu värre är det med matte B
Men jag knagglar på och försöker så gott det går...
Japp då har jag sökt till högskolan för vt nu då
Det svarta fåret skrev 2009-09-23 14:53:59 följande:
Hur går det för er tjejer
Förstår det,jag räknar på för fullt här hemma,kommer visst aldrig iväg på lektion Är inte barna sjuka så är det hunden som är sjuk
Det svarta fåret skrev 2009-10-02 14:24:47 följande:
Nu har jag bestämt mig,jag kommer inte klara matten,inte med sjuka barn och hundar och annat strul,kommer hoppa av och har tagit bort min anmälan på studera,nu..
Jag har ju innan funderat på sociomomprogrammet så jag har sökt enbart det istället,det har jag behörighet på och jag vill ju börja plugga så fort som möljigt nu till våren helst..
To bad men man måste ju inse sina brister och matten kommer jag aldrig klara av..
Men lycka till till er andra,kommer fortfarande skriva här inne ibland
Jag bor i härjedalen så det blir till att plugga i östersund på miun