Vilka underkläder snyggast på en man?
Vilka underkläder tycker ni är snyggast/sexigast på en man? Antar att Y-front med sladdrig resår går bort
Vilka underkläder tycker ni är snyggast/sexigast på en man? Antar att Y-front med sladdrig resår går bort
Ett par Björn Borg Short Shorts- tight boxer!! Funkar oxå med ett par Frank Dandy eller Diesel! Sladdriga lösa boxers eller Briefts går fetbort!! USCH!
Hela och rena boxerkalsonger. Sexiga underkläder till män existerar inte, det är mannen som gör kläderna sexiga och inte tvärtom!
Angels Fall First skrev 2009-08-23 16:08:18 följande:
Boxer är det enda som accepteras!! Helst tighta.. Hela och rena är såklart ett krav.
Stringkalsonger! Ha,ha nä men vanliga boxer tycker jag, lösa eller tighta.
Jag som kille tycker boxer är snyggt, men på mig är det skönast med vanliga "tanga" eller vad dom heter. Vanliga kallingar.
Boxer har en nackdel på mig, och det är att k-en rör sig så ledigt och skapar vissa känslor som leder till stånd....inte bra alla gånger.
Bättre med vanliga som håller saken på plats.
Tighta boxers, absolut... och de får inte går för långt ner på låren. Gärna svarta i lite sladdrigt/glatt material ... kanske lite bögigt men jag tycker det:) Det glider skönt mot min kropp.
Vet inte om jag klassar herrunderkläder som sexiga. Men jag tycker det är snyggt med välåtsittande boxershorts.