• Anonym (SnyggUnder)

Vilka underkläder snyggast på en man?

Vilka underkläder tycker ni är snyggast/sexigast på en man? Antar att Y-front med sladdrig resår går bort

• Svar på tråden Vilka underkläder snyggast på en man?
  • skypigveon

Ett par Björn Borg Short Shorts- tight boxer!! Funkar oxå med ett par Frank Dandy eller Diesel! Sladdriga lösa boxers eller Briefts går fetbort!! USCH!

• Clobberella

Hela och rena boxerkalsonger. Sexiga underkläder till män existerar inte, det är mannen som gör kläderna sexiga och inte tvärtom!

• Angels Fall First
    Clobberella skrev 2009-08-23 16:04:33 följande:
    Hela och rena boxerkalsonger. Sexiga underkläder till män existerar inte, det är mannen som gör kläderna sexiga och inte tvärtom!
    Nja. Tighta boxers kan vara fan så sexiga. I mitt tycke iaf  
    Jag gillar boxers överlag.
    mina svenska bostäver kommer och går
  • Clobberella

Angels Fall First skrev 2009-08-23 16:08:18 följande:

Nja. Tighta boxers kan vara fan så sexiga. I mitt tycke iaf
    Jag gillar boxers överlag.
    Håller inte med. Kille kan vara sexig, men kalsongerna i sig är inget speciellt...
  • Anonym (HM)

Boxer är det enda som accepteras!! Helst tighta.. Hela och rena är såklart ett krav.

• Anonym
    Clobberella skrev 2009-08-23 16:04:33 följande:
    Håller med. Men vad de flesta tjejer inte verkar förstå är att detta gäller tjejer med. Iallafall håller nog i princip alla mina manliga vänner med mig. Det är personen under som är sexig. Att män gillar "sexiga" underkläder på en kvinna är för att de oftast tas fram när kvinnan är kåt och vill ha sex. Det tänder mannen. Skulle hon visa samma attityd med en soppåse på sig skulle han bli lika tänd då med. Lovar. ;)

Iallafall jag vill helst slita bort det "sexiga" plagget så snart som möjligt. Ogillar faktiskt att ha sex med tjejer som vill ha BH och stayups eller vad det nu heter på sig under akten. Naken och naturligt slår allt!

Eller några män här som tycker jag och min bekantskapskrets har fel? Ursäkta OT men tycker detta är intressant.
  • Anonym

Stringkalsonger! Ha,ha nä men vanliga boxer tycker jag, lösa eller tighta.

• Anonym

Jag som kille tycker boxer är snyggt, men på mig är det skönast med vanliga "tanga" eller vad dom heter. Vanliga kallingar.

Boxer har en nackdel på mig, och det är att k-en rör sig så ledigt och skapar vissa känslor som leder till stånd....inte bra alla gånger.

Bättre med vanliga som håller saken på plats.

• Anonym (emma)

Tighta boxers, absolut... och de får inte går för långt ner på låren. Gärna svarta i lite sladdrigt/glatt material ... kanske lite bögigt men jag tycker det:) Det glider skönt mot min kropp.

• Vassandra

Vet inte om jag klassar herrunderkläder som sexiga. Men jag tycker det är snyggt med välåtsittande boxershorts.

Svar på tråden Vilka underkläder snyggast på en man?