• Anonym (SnyggUnder)

Vilka underkläder snyggast på en man?

Vilka underkläder tycker ni är snyggast/sexigast på en man? Antar att Y-front med sladdrig resår går bort

• Svar på tråden Vilka underkläder snyggast på en man?
  • Thaleya
    skypigveon skrev 2009-08-23 15:59:58 följande:
    Ett par Björn Borg Short Shorts- tight boxer!! Funkar oxå med ett par Frank Dandy eller Diesel! Sladdriga lösa boxers eller Briefts går fetbort!! USCH!
    Håller med.

Lite såhär ska de se ut:

www.grooming.se/blogg/wp-content/uploads/2008/10/frank-dandy-junior.jpg

Fast gärna i lite annan färg.

Annars så ser jag dem helldre utan.

Lösa boxers och briefs, fy fan vad äckligt.
  • Anonym (skojar)

nääämen vaddå - y-front som e' så sexigt... muahahahaha

• 84Johanna

Ett par snygga tighta boxer. Fins inget sexigare än när dom sitter på en snygg rumpa. och men Jeans aver så att bara mudden på kallingarna syns...*dreggel*

• bodegapeppe

Men herregud, vad hände med Y-front?

• Thaleya
    84Johanna skrev 2009-08-24 08:52:47 följande:
    Ett par snygga tighta boxer. Fins inget sexigare än när dom sitter på en snygg rumpa. och men Jeans aver så att bara mudden på kallingarna syns...*dreggel*
    Delar med mig av servetter!
  • Anonym (Kulli)
    84Johanna skrev 2009-08-24 08:52:47 följande:

Jag har tighta boxershorts jag har såna som de flesta tjejer här tycker om nice ;D
  • Anonym (Kulli)
    Lev livet som du borde ha gjort skrev 2009-08-24 16:22:45 följande:

Märkeskallingar- så som Björn Borg, Ck, Armani etc etc. Dem sitter snyggast på och allt på dem är perfekt! Mycket hett!!

"Mycket hett" japp ett hett pris också på de kallingarna ett para kan ju vara 20? --> 203 kronor ETT PAR man kan ju fynda eller köpa inte märkes boxers det gör jag billigare och håller åtminståne lika bra det är MÄRKET som kostar björn borg t.ex. står björn borg på två ställen på boxershortsen så 100 kr för det på midjan och 100kr för det andra märket på boxerbyxbenet :D t.ex. :D
  • Meriall

Kul att nästan alla tjejer tyckte lika! :P Tighta boxer verkar vara the way to go ;)

• Anonym (W)

Det finns inga snygga underkläder till killar.
    Använder kalsonger/brief, mest för komforten.
    Skiter fullständigt vad min fru tycker om det.

Svar på tråden Vilka underkläder snyggast på en man?