Inlägg från: Analoga |Visa alla inlägg
  • Analoga

Idol-2009

Vad händer ikväll i Idol? Igår gallrades ju hälften bort, blir det fortsatt gallring ikväll??

• Analoga
    Lapplandspärlan skrev 2009-09-25 21:40:09 följande:
    Jag är skitsur att "gulliplutt" tjejen gick vidare, man orkar ju inte lyssna på henne när hon ska låta så där...grrr...Ta Joy i stället förh-vete hon har ju åtmindstånde något att erbjuda! suck...
    Vem är gulliplutt tjejen?
  • Analoga
    vackrastarflow skrev 2009-10-16 22:07:44 följande:
    Jag tror också det finns en risk för det. Synd för jag gillar honom.
    Men han kan ju för f-n inte sjunga ;-9
  • Analoga

Är det någon fler än jag som tycker att Calle borde åkt ur igår?? Han var ju helt klart sämst - det var en pina att höra. Hur kunde han klara sig kvar igår??

• Analoga
    ääni skrev 2009-10-16 23:20:56 följande:
    Tillägger att de borde ha åkt ut före Camilla!
    MEn Eddie var ju en av de bästa igår!!

Men jag håller med om att Camilla borde fått vara kvar, och CALLE borde fått åka hem.
  • Analoga
    Akilla skrev 2009-10-17 11:12:50 följande:
    Eddie var ju inte bra. HALLÅ han kanske vill vara bra, men han är inte bra.Camilla är ju ett skämt. Hon är gullig och har karisma när hon inte sjunger. Fast när hon kör sina uptempo låtar så kanske hon är en bra entertainer för de som gillar den stilen.Calle är grym på det han gör, han kanske inte passar i Michael Jackson genren men det gör honom verkligen inte till en sämre artist.
    Eddie var iallafall suverän IGÅR. Det var rätt låt för honom och han sjöng som en gud.

Camilla sjöng också bra igår. Så det så

Måste få fråga på vilket sätt du tycker Calle är grym? Jag tycker han sjöng dåligt, lät andfådd och krystad och verkligen...ja..förfärlig...

Men alla tycker vi ju olika
  • Analoga
    Saskia skrev 2009-10-17 11:20:15 följande:
    Nej. Calle har nåt innanför skalet, dessutom sjunger han jättebra.
    Sjunger han jättebra? Jag tycker som sagt han låter förfärlig. Undrar vilken gener han passar i ??
  • Analoga
    Thaleya skrev 2009-10-22 13:04:47 följande:
    1Tove2Erik3Reza4Calle5Rabih6Mariette7Eddie8Erika9NicklasNicklas har en sjukt speciell ton men ofta så när han framför låtarna så blir det magplask istället. Jag önskar att han tittar igenom sina framträdanden och lär sig istället för att upprepa om och om igen, blir lite camilla upprepning varning där.Eddie är så högt upp som på sjunde plats för att han anstränger sig jävligt mycket. Erika hamnade under trots att hon har stor potential så är det alldeles för mycket High school musical grejer över henne. Mariette gör okej låtar men åh så tråkigt det är att se och lyssna på. Rabih har en speciell röst, jätte fin, jag tror dock inte hans svaga röst håller hela tävlingen. Calle är sjukt duktig på att sjunga men han glöms ofta bort. Sen klarar jag inte av att se hans salongsberusade björndans längre. Erik otroligt duktig på att sjunga, han kan göra det intressant och skämtar gärna, men blir det för enformigt med hans röst?Tove, skit duktig alla gånger enligt mig. Camelont och hennes rörelser är i takt och bara söta. Till jämförelse med Mariettes som börjar blir lite obehagliga, Rezas tappande på micken som är störigt, Erikas vansinnes ticks med handen och calles fylledans.Tycker fortfarande det är trist att inte Clara, Rasmus och Karolina är kvar - de gjorde grymt bra ifrån sig.

Tycker Tove har "vansinnes-ticks" om någon
  • Analoga
    Thaleya skrev 2009-10-22 13:04:47 följande:
    1Tove2Erik3Reza4Calle5Rabih6Mariette7Eddie8Erika9NicklasNicklas har en sjukt speciell ton men ofta så när han framför låtarna så blir det magplask istället. Jag önskar att han tittar igenom sina framträdanden och lär sig istället för att upprepa om och om igen, blir lite camilla upprepning varning där.Eddie är så högt upp som på sjunde plats för att han anstränger sig jävligt mycket. Erika hamnade under trots att hon har stor potential så är det alldeles för mycket High school musical grejer över henne. Mariette gör okej låtar men åh så tråkigt det är att se och lyssna på. Rabih har en speciell röst, jätte fin, jag tror dock inte hans svaga röst håller hela tävlingen. Calle är sjukt duktig på att sjunga men han glöms ofta bort. Sen klarar jag inte av att se hans salongsberusade björndans längre. Erik otroligt duktig på att sjunga, han kan göra det intressant och skämtar gärna, men blir det för enformigt med hans röst?Tove, skit duktig alla gånger enligt mig. Camelont och hennes rörelser är i takt och bara söta. Till jämförelse med Mariettes som börjar blir lite obehagliga, Rezas tappande på micken som är störigt, Erikas vansinnes ticks med handen och calles fylledans.Tycker fortfarande det är trist att inte Clara, Rasmus och Karolina är kvar - de gjorde grymt bra ifrån sig.
    Tycker Tove har "vansinnes-ticks" om någon
  • Analoga
    Novemberstjärnan skrev 2009-10-22 18:46:25 följande:
    Hur då menar du? Ingen slår Eticas hejt viftande med armar och händer.. :-S Undra vad jag skulle göra för ticks om jag stod där på scen...
    Men Tove fladdrar ju som tusan med sin lediga hand, hon liksom "sicksackar" den uppifrån och ner. Äh - vad svårt det var att förklara

Men i första fredagsfinalen pratade ju hon och Jihde om det. Han frågade ju hur det kom sig att hon gjorde så.
Svar på tråden Idol-2009