Inlägg från: Analoga |Visa alla inlägg
  • Analoga

Idol-2009

Katastrof att inte Rabih åkte igår. Hans röst är ju katastrofal, den enda gener han klarar är ju Michael Jackson.

Men varför åkte Nicklas ur igår??? Han var ju såååå bra, och den låten älskar jag! Tycker både Eddie och Nicklas skulle fått vara kvar, och Rabih åkt ur - i rättvisans namn

• Analoga
    Majuni skrev 2009-10-24 15:31:02 följande:
    Mariette är skiiittråkig... *burr* vinner hon ska jag aldrig se Idol mer
    Tråkig må så vara - men hon har jäkligt bra röst.
  • Analoga
    vinterlärka skrev 2009-10-27 14:28:32 följande:
    Jag ser inte att mariette skulle vara dryg eller självgod. Bara vi i Sverige som inte är vana vid att någon sticker ut, jantelagen. Okej om man skryter och bara tycker att man är bäst hela tiden, då kan jag förstå att man blir irriterad, men sådana tendenser har jag inte sett hos Mariette.Undrar också vad som är nästa veckas tema.
    Jag kan inte heller påstå att jag märkt av någon dryghet hos Mariette. Inte det minsta.

Däremot tycker jag Tove har lite lätt överlägsen blick ibland, men hon är ju så ung så det kanske bara är osäkerhet som skiner igenom. Vad vet jag.
  • Analoga
    GossipGirl skrev 2009-10-29 22:16:07 följande:
    Det har gått över mitt förstånd redan från första program hur Rabih kunde komma med... UT med honom, snälla!
    Håller fullständigt med dig! Inget ont om honom som person, men han har ju inte rösten helt enkelt! Det enda han passade till med sin ljusa pipiga röst var ju Michael jackson-temat! Tycker verkligen han borde åka ut ikväll!
  • Analoga
    sofializa skrev 2009-10-30 21:41:07 följande:
    Jag kan inte låta bli att skratta när Rabih "sjunger". Nu måste han väl ändå åka ut?
    Ha ha - håller verkligen med. Falskt och bara fel, fel, fel...

Men jag undrar om juryn har något personligt emot Erica??? Hon får jämt genomdålig kritik och så dålig tycker jag inte hon är att hon förtjänar så svidande kritik varje vecka!
  • Analoga
    Malva05 skrev 2009-10-30 22:03:37 följande:
    kollar man på aftonbladet så ligger Eddie sämst sen Erika, Mariette och sen Rabih så ja vi får se, brukar stämma rätt bra dessa omröstningar, men vi får se, alla har ju inte röstat färdigt än..
    Alltså, jag blir förbannad rent ut sagt om någon annan än Rabih åker ikväll!! Då är det verkligen inte rättvist!!
  • Analoga

Någon som är insatt i vad som händer härnäst i Idol (förutom fortsatt fredagsfinaler och storfinalen i Globen) ?

Vilka följer på Idolturnén som börjar om några veckor? Är det även de som åkt ut hittils de sista veckorna?

Finalen i Globen - är även då de som åkt ut med på något sätt?

• Analoga

Bra att Rabih äntligen åkte ut!!

Men såg ni Tove framför juryn?? Hon hängde läpp som en bortskämd unge som tappat lördagsgodiset. Hon måste ju lära sig ta kritik!!

Svar på tråden Idol-2009