Inlägg från: Mrs K |Visa alla inlägg
  • Mrs K

Idol-2009

M C skrev 2009-09-08 21:00:14 följande:

Jag har skämskudden framme. Sitter med händerna på kinderna fortfarande. Svårt att skriva tom. Självinsikt, någon? Men några var bra.
    Jag hade inte ens en skämskudde till hans. Bara händerna att gömma mig i. Jag skämms verkligen åt de människor som inte har vett att göra det själva. Ibland undrar jag om jag inte skulle skippa att se auditionprogrammen på idol och hoppa in när de som kan sjunga är de enda som är kvar. Men det går liksom inte att låta bli
  • Mrs K
    bossemoren skrev 2009-09-08 21:17:20 följande:
    Japp, han som frågade efter en stol
    Jag tycker han såg ut lite som Tomas Andersson Wij.
  • Mrs K
    ElinOlsson skrev 2009-09-08 21:17:51 följande:
    Kommer ni in på idol-sajten eller är det "overload" där?
    Verkar omöjligt att komma in för mig.
  • Mrs K
    Mamsie skrev 2009-09-09 21:57:50 följande:
    Åsså var det slut för idag Vi ses imorrn kl 20. På fredag är jag TV-lös (i stugan) och på lördag är jag ute o partajar. Nåja, det är kommer att pågå i måååånga veckor till
    Ha det så jätteskoj. Du kan ju alltid uppdatera dig här när du partajat färdigt
  • Mrs K

Var det bara jag som gillade "lillkillen" med gitarr och halvlångt hår som gick vidare på slutet?

• Mrs K
    bossemoren skrev 2009-09-09 22:18:18 följande:
    Ja, det var bara du.    Nä, han var ju bra ju ! Och han hade Mick Jagger mun ........låter det vara osagt om det är bra eller dåligt  !
    Jag håller med dig...och kan inte bestämma mig för om det är bra eller dåligt så jag tillför inget på den punkten
  • Mrs K
    Abandoned skrev 2009-09-10 21:59:53 följande:
    Han den sista, var så jäkla bra. I like!
    Så dumt fl är mot mig idag. Varje gång jag försöker posta ett inlägg blir jag utslängd. Gör ändå ett nytt försök att hålla med. Han var jättebra!
  • Mrs K

Jag är kass på namn. Kommer mer ihåg vissa ansikten. Ingen klar superfavorit för mig än. Men jag brukar ändra mig lite under resans gång, även om jag fastnade för Alice rätt tidigt förra året.

• Mrs K
    Pyff skrev 2009-09-24 17:18:38 följande:
    Jag är lite irriterad på tv4 faktiskt............vissa personer får jättemycket TV-tid medans andra inte syns alls Blir ju orättvist i sista omgången när folket ska rösta ju. Folk lär ju vara mer benägna att rösta på tex Pjotr som fått massa tid i rutan än på Patrik tex som inte synts överhuvudtaget under uttagningarna!
    Ja, det är lite dumt. Fast jag skulle inte rösta på Pjotr ändå. Han är inte någon favorit hos mig.
Svar på tråden Idol-2009