Inlägg från: Mrs K |Visa alla inlägg
  • Mrs K

Idol-2009

ming skrev 2009-09-27 12:33:37 följande:
    Men Piotr är ju inte ens bra, fattar inte varför de tvekade mellan Calle och honom, de går ju inte ens att jämföra!
    *nickar och håller med här oxå*
  • Mrs K

Eddie är duktig men lite för smörig för min smak. Glad att Calle gick vidare. Han har potential att utvecklas grymt mycket tror jag.

• Mrs K
    Snuttjulla skrev 2009-09-29 22:24:00 följande:
    Är det bara jag som tycker Mariette är skrämmande lik Caroline af Ugglas, både till sett( mimik, gester) och röstmässigt...? Tycker inte hon är så jäkla bra, verkar vara lite enformig, har svårt att se henne kunna göra alla typer av musik...
    Jag sa exakt samma sak igår. Och jag har väldigt svårt för Caroline just p.g.a. kroppspråket. Jag får blunda helt enkelt så blir det bra
  • Mrs K

Om jag fick bestämma
    1. Erik
    2. Tove
    3. Erika

Men jag tror det blir
    1. Erik
    2. Mariette
    3. Jon (eller Calle, beroende på hur mycket han utvecklas på scen)

• Mrs K

Nu har jag tittat ikapp på alla framträdanden och sörjer låten Hallelujah som ikväll blev totalslaktad. *tyst minut*

Synd att Jon åkte ut. Hade hellre sagt hej då till Camilla eller Rabih (stör mig otroligt på hans flåsljud som han har mellan varje strof. Vet inte om han blåser ut all luft som fins kvar i lungorna eller "panik-andas" in men jobbigt ljud är det i alla fall.)

• Mrs K
    justine skrev 2009-10-02 23:12:53 följande:
    Erik är bra ibland,men jag tyckte han sjöng falskt även förra gången när han sjöng den där norska låten. Tyckte inte alls det var va skitbra som många tyckte
    och med norsk menar du isländsk (Besserwissern i mig kunde inte låta bli )
  • Mrs K
    Tiro skrev 2009-10-02 23:23:40 följande:
    Nä fy fan!! Det var mitt värsta idolminne! Alla fem säsongerna! *ryser* Robin eriksson var fin. Rock-killen..
    Åh, rock Robin! Det var tider det
  • Mrs K
    Thaleya skrev 2009-10-02 23:24:32 följande:
    Jossa 79 skrev 2009-10-02 23:21:29 följande: Du är ju helt uppåt väggarna :D hihi jag tycker Tove är grym, erika är riktigt bra och clara är snäppet bättre. Camilla är dålig.
    *nickar och håller med*
Svar på tråden Idol-2009