Inlägg från: Thaleya |Visa alla inlägg
  • Thaleya

Idol-2009

Förresten finns det så att man kan köpa idolboxar, med exakt alla program. Inte uttagna snuttar eller bara framträdanden utan allas framträdanden, plus alla programmen. Från alla år?

Vore ju kul att ha :)

• Thaleya

Jag röstar inte heller, är alldeles för snål och tänker att min röst spelar inte någon stor roll :D

tror inte att så många röstar som mig.

• Thaleya

Jossa 79 skrev 2009-10-02 23:32:03 följande:

NI ska se att Camilla fortsätter att vara hackkyckling hos juryn för att sen blomma ut som Erik Segerstedt gjorde....
    kan man göra rösttransplantationer i sverige?
    Undrar om hon verkligen har tid till det.
  • Thaleya

Jossa 79 skrev 2009-10-02 23:35:41 följande:

Du ser! Dont even get me started on Johan Palm. Fy säger jag, med risk att bli lynchad......En binickemask med hår på med skränig röst. Mrs K skrev 2009-10-02 23:34:29 följande:
    hahah Jag tittade endast till andra framträdandet live förra året. Men Jag gillade Johans röst, den var speciell. Dock lite väl skrikig ibland.
  • Thaleya
    vaniljsemlan36 skrev 2009-10-02 23:37:23 följande:
    Har ni sett att det är mindre smink och utmanande kläder i år? Jag tror att TV4 fick jättemycket kritik förra året för att deltagarna var unga och exponerades på ett sätt som gjorde att musiken hamnade sekundärt... Jag tänker på den där 15 åriga tjejen som blev jätteledsen när hon åkte ut och när tårarna rann längs hennes kinder så fick hon en mikrofon i handen för att sjunga sin låt en sista gång..... Minns ni? Usch, vad hemskt det var...
    Jag är väldigt glad över att de har fått nya sminköser.

Det var faktiskt pågrund av den kassa stylingen förra året som jag slutade titta på idol. Jag tålde inte att se kajal på killarna varje låt.
  • Thaleya

Jossa 79 skrev 2009-10-02 23:39:20 följande:

Vem var det? Kommer inte ihåg. Tove var ju rent ut sagt tråkigt stylad i hennes första uppträdande. En farfarströja och skatbo i huvudet.
    nja jag tycker hon var snygg som satan! :)
  • Thaleya
    vaniljsemlan36 skrev 2009-10-02 23:39:17 följande:
    Jag minns inte vad hon heter. Hon var 15 år och åkte ut i början....
    femton var hon nog inte, kan det ha varit hon som sjöng låten only hope? eller vad den heter, den som mandy moore sjöng i filmen.
  • Thaleya

Jag håller med Vinterlärka, tragiskt att juryn går med på det bara.

Om tv4 ber dem att ta vidare Camilla och juryn vägrar, så kanske juryn blir av med jobben, men de har iaf stått upp för vad de tror på och tv4 kommer åka på en jäkla massa skit då. Så vilket som så hade ju juryn vunnit mot tv 4. Så jag tycker ändå juryn gjorde fel.

• Thaleya
    vinterlärka skrev 2009-10-03 16:38:19 följande:
    Ja, det har du faktiskt rätt i. Fast vem vet, de kanske har skrivit på något skumt kontrakt att TV4 har sista ordet. Så det blri väl kontraktsbrott om de inte gör som de säger. vet inte, bara spånar.
    jo iofs, vi vet ju inte alla detaljer.
  • Thaleya
    Poulain skrev 2009-10-03 20:06:36 följande:
    Förresten, kalla mig petig, men jag blir bara så irriterad på allt detta tjat om "Tv4" som bestämmer om programmet. Tv4 bara sänder programmet, de har inte GJORT programmet. KANALEN Tv 4 har ingenting att säga till om. Det är produktionbolaget Meter television som gör och filmar programmet och bestämmer hur det ska gå till.
    okej ja då ber jag om ursäkt :) Bra att du säger ifrån, då är det Meter television som kan vara bovarna eller så är det juryn bara.
Svar på tråden Idol-2009