Inlägg från: Hallonröd |Visa alla inlägg
  • Hallonröd

Idol-2009

Thaleya skrev 2009-10-23 22:48:34 följande:
    . Jag hade kunnat tänkt mig skicka hem Mariette faktiskt hon är för förutsägbar faktiskt.
    Japp!!!
    // Bad sound kills good music...
  • Hallonröd
    Hanniz84 skrev 2009-10-23 22:51:29 följande:
    jisses vad flickorna är pinsamma där framme vid scenen...
    Skojar du...sjukt...

Eddie kvar!!! Yeeees!!!
  • Hallonröd
    ming skrev 2009-10-23 22:53:02 följande:
    Blev tjejerna glada för att Eddie stannade? Det var lite svårt att uppfatta om de var glada eller ledsna.
    Ja jag fattade inte heller först, trodde att Eddie åkte. Har missat att de gör så där nu...visar den som ska åka på skärmen...trodde först att den som visades fick vara kvar...
  • Hallonröd
    Pyff skrev 2009-10-28 18:32:08 följande:
    HI hi hi, jag kan se Calle framför mig i den låten dansande Carlton-dansen! Ni vet Carlton från Fresh Prince i Bel Air dansade ju alltid sååå fult till den låten
    *Hahaha*....ja vad kul om han skulle göra den dansen...bara för att chocka liksom 
  • Hallonröd
    Hallonröd skrev 2009-10-28 20:49:06 följande:
    *Hahaha*....ja vad kul om han skulle göra den dansen...bara för att chocka liksom 
    Ser framför mig Aftonbladets & Expressens rubriker sedan...
    "Calles danschock!!" 
  • Hallonröd

Trodde aldrig att jag någonsin skulle säga detta {#lang_emotions_embarassed}...men faan vad bra Mariette var ikväll i duetten med Calle! Gillar ju inte Mariette något vidare men ja...i duetten var hon kanon!!
    Gillade Tove med ikväll,  både själv och i duetten med Erik. Annars är ju mina favoriter Calle och Erik!

• Hallonröd
    Eisa skrev 2009-11-13 22:34:42 följande:
    Hur fan kan Calle sitta säkert?
    Men va´? Calle är ju bra,  han har ju utvecklats bäst av alla tycker jag...sånt är kul att se {#lang_emotions_smile}
  • Hallonröd
    Eisa skrev 2009-11-13 22:42:37 följande:
    men han är ju jättetjock! Och kort!
    Nämen tjock är han väl inte...? Däremot så måste han klippa sig...ser för gräslig ut i skallen {#lang_emotions_undecided}
  • Hallonröd
    Tidvis skrev 2009-11-13 22:46:37 följande:
    Tycker inte heller han är tjock.. Men lite mage har han ju Jag gillar Calle jättemycket iaf
    Ja lite mage kanske...men det är ju inte så farligt...{#lang_emotions_wink} Men som sagt håret...det måste bort!!!!!
Svar på tråden Idol-2009