Inlägg från: Hallonröd |Visa alla inlägg
  • Hallonröd

Idol-2009

snillis skrev 2009-11-20 20:58:52 följande:
    Men Calle skulle ju bli skitsnygg om han klippte sig.
    Ja den där förbenade frisyren...gud vad jag vill att han ska klippa sig....
    // Bad sound kills good music...
  • Hallonröd

Faan nu grinar nästan jag...den här låten är så fin...och han gör den bra...

• Hallonröd
    Eisa skrev 2009-11-20 21:02:16 följande:
    Erik kallar sin pappa för "baby" i låten.
    Ja men guuud det tänkte jag med på....blir lite fel...elelr mycket fel skulle jag vilja säga...
  • Hallonröd
    Frosk skrev 2009-11-20 21:04:41 följande:
    Jag fattar inte varför juryn inte gnäller på att Erik är förutsägbar? Tycker bara han gör samma typ av låtar hela tiden.
    Är det nån som är förutsägbar så är det Mariette och det har juryn sagt till henne en gång till och med...
  • Hallonröd
    snillis skrev 2009-11-20 21:07:30 följande:
    Jag håller absolut inte med där.Hon har ju gjort massa olika låtar och är grymt flexibel i stilar, röst etc.Väldigt kompetent är hon!
    Nej nej nej...rösten är bra och ganska variabel men inte hur hon rör sig på scenen
  • Hallonröd

Vilken grej det skulle vara om tv4 hade tagit dit Rezas mamma...som kom inte på scenen nu....

• Hallonröd

Ja men en videohäsning var ju ok också...gud vad kul för Reza...{#lang_emotions_sunny}...nu har jag gråten i halsen igen {#lang_emotions_cry}

• Hallonröd
    Hallonröd skrev 2009-11-20 21:09:30 följande:
    Vilken grej det skulle vara om tv4 hade tagit dit Rezas mamma...som kom inte på scenen nu....
    som kom in...skulle det stå..
  • Hallonröd
    Frosk skrev 2009-11-20 21:11:57 följande:
    Tycker jag inte. Det gnälldes om det i början och då gjorde hon ju lite andra grejer för att utmana sig själv. + för det!
    Jo iofs... + för det men det är inte bara musikstilen, det är helheten jag tänker på...
  • Hallonröd

Det här var bra faktiskt...hon passar att spela gitarr när hon sjunger..(slipper man hand och ram i luften {#lang_emotions_wink})

Svar på tråden Idol-2009